پیشرفت ۷۹ درصدی پروژه‌های توسعه محلی تا پایان آبان ماه

مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران از تسریع ۳۶ درصدی در اجرای پروژه‌های توسعه محلی نسبت به سال قبل خبر داد و گفت: در پروژه‌های توسعه محلی تا پایان آبان ماه پیشرفت ۷۹ درصدی داشته‌ایم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران، محمد امیرآبادی گفت: پروژه‌های تملک دارایی سرمایه‌ای  شهرداری تهران در ۸ ماه نخست امسال، ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که این رقم در مقایسه با پیشرفت هشت ماهه ۳۴ درصدی سال گذشته، ۱۴ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در خصوص ابرپروژه «من شهردارم» نیز، بیش از هزار و ۴۰۰ پروژه منتخب مردم در این طرح ، ۸۴۴ پروژه به اتمام رسیده و ۳۵۷ پروژه نیز فعال است. در حال حاضر کل پروژه‌های من شهردارم، بیش از ۵۷ درصد پیشرفت داشته که در آبان ماه ۶ درصد رشد را ثبت کرده است. در بخش توسعه محلی مناطق، شاهد پیشرفت حدود ۷۹ درصدی بوده‌ایم که در مقایسه با پیشرفت ۴۳ درصدی در پایان آبان سال گذشته، ۳۶ درصد تسریع در اجرا داشته است. در مجموع مقایسه پیشرفت واقعی و برنامه‌ای نشان می‌دهد، در بعضی از بخش‌ها پیشرفت واقعی از پیشرفت برنامه‌ای بیشتر بوده و در بعضی دیگر، پروژه‌ها طبق برنامه در حال پیشرفت است. البته در موارد معدودی نیز تأخیراتی وجود دارد، اما در مجموع پیشرفت پروژه‌ها مطابق با پیشرفت برنامه‌ای است.

امیرآبادی در خصوص عملکرد واحدهای اجرایی شهرداری تهران در ۸ ماه ابتدایی سال افزود: مناطق ۱۸، ۱۳ و ۲۱ بیشترین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های سرمایه‌ای و مناطق ۱۸، ۱۱ و ۸ بیشترین نسبت ثبت صورت وضعیت را بین مناطق به خود اختصاص داده‌اند. همچنین در بازه یک ماهه آبان، مناطق ۲۰، ۷ و ۲۲ بیشترین رشد را داشته اند. در بین معاونت‌ها نیز معاونت خدمات شهری با پیشبرد پروژه‌های تأمین ماشین‌آلات پسماند، تجهیزات آتش نشانی و بوستان‌های سطح شهر تهران، پیشرفت قابل توجهی را در آبان ماه ثبت نموده است.

مدیرکل دفتر پایش برنامه، کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: با فرا رسیدن فصل سرما و فراهم شدن امکان جابه‌جایی اشجار، شاهد آغاز و تسریع در پیشرفت برخی پروژه‌های در انتظار رفع معارض هستیم.

انتهای پیام/

۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر: 46322

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 9 =