آغاز فعالیت سفیران من شهردارم ۲ در منطقه ۲

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی ۲گفت: با آغاز فعالیت سفیران من شهردارم ۲، شهروندان ایده‌پرداز با مشارکت در این طرح مدیران منطقه را یاری می‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اسماعیل غفاری، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه  با اشاره به آغاز فعالیت سفیران در محلات گفت: طرح «من شهردارم» فرصتی مناسب برای افزایش مشارکت  شهروندان و اعتماد نسبت به مدیریت شهری  است .

معاون شهردار منطقه۲  افزود: سفیران ضمن اطلاع رسانی طرح به مردم و تبلیغ، ترویج آن با حضور میدانی در اماکن و فضاهای عمومی، تلاش می کنند شهروندان را به مشارکت در طرح برای اجرای بودجه ریزی مشارکتی تشویق و ترغیب کنند.

غفاری با اشاره به تفاوت های طرح من شهردارم دو گفت: مکان محوری پروژه ها و انتخاب پروژه بر اساس فعال سازی موقعیت مکانی هر شهروند و همچنین امکان به اشتراک گذاری پروژه ها برای افراد دیگر، دو مزیت اصلی طرح من شهردارم ۲ برای تسهیل در ثبت نظرات  و افزایش مشارکت شهروندان به شمار می رود.

وی افزود: براساس درخواست های شهروندان و همچنین بازدیدهای میدانی صورت گرفته ۲۹۴ پروژه  برای سال ۱۴۰۳ تعریف  و در سامانه قرارداده شده است که شهروندان می توانند به آن ها رای بدهند .

انتهای پیام/

۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 46331

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =