جشن زمینی‌شدن فرشته‌ها در منطقه ۱۱ اجرا شد

شهردار منطقه ۱۱ از اجرای جشن زمینی‌شدن فرشته‌ها ویژه افراد دارای معلولیت در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه گفت: هم‌زمان با  آغاز هفته ملی افراد دارای معلولیت جشن تولد افراد دارای معلولیت متولد ماه آذر با عنوان «جشن زمینی‌شدن فرشته‌ها» در منطقه ۱۱ اجرا شد.

موسوی افزود: ۱۲ آذرماه، روز جهانی معلولان نام‌گذاری شده تا به این مناسبت اذهان عمومی بیشتر به مسائل مربوط به معلولیت‌های مختلف بیندیشند و آحاد مردم به‌ویژه مسؤولان برای افزایش آگاهی‌های لازم در این زمینه بکوشند.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف این منطقه در این هفته خبر داد و عنوان کرد: شهر دسترس‌پذیر برای همه از جنبه‌های مختلف عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی باید محقق شود و به همین دلیل منطقه ۱۱ برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف به اجرا درآورد.

بر اساس این گزارش، این جشن با حضور حمید صاحب، مدیرکل اداره سلامت، حمیدرضا عموزاده، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ و با شرکت تعدادی از افراد دارای معلولیت متولد این ماه به همراه مادر فداکاری که با عشق و ایثار از ۴ فرزند ناشنوای خود نگهداری کرده، در شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

عموزاده در این مراسم، حضور همه‌جانبه معلولان منطقه ۱۱ در امور مختلف را ستودنی و مایه مباهات و افتخار دانست و افزود: روز جهانی معلولان، تجلی ارج‌نهادن به توانمندی و تجلیل از دستاوردها و مشارکت افراد دارای معلولیت است که با وجود محدودیت‌های جسمی با تکیه بر قدرت لایزال الهی و خودباوری در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند تا در توسعه کشور مانند سایر شهروندان سهیم باشند.

حمید صاحب، مدیر کل سلامت شهرداری تهران با حضور در این مراسم اظهار داشت: شهرداری تهران در کنار دیگر دستگاه‌های متولی و اثرگذار در حوزه افراد دارای معلولیت بر اساس مسؤولیت اجتماعی خود وظیفه بزرگی را برای ارائه خدمت به این دسته از شهروندان به عهده دارد و در این حوزه هرساله به جز برنامه‌هایی که در طول سال اجرا می‌کند، به شکل خاص برنامه‌های متنوعی را برای افراد دارای معلولیت در این روز و هفته در دستور کار خود قرار می‌دهد.

اجرای دکلمه توسط رئیس اداره سلامت منطقه ۱۱، تقدیر از دبیران کانون و متولدین آذرماه دارای معلولیت، تجلیل از معلولان نخبه، نمایش کلیپ اقدامات انجام شده اداره سلامت منطقه ۱۱ در حوزه افراد دارای معلولیت، بیان دیدگاه‌ها و مشکلات توسط مدعوین و دبیران و در پایان  پذیرایی با کیک تولد و اهدای هدایا به این عزیزان از برنامه‌های متنوع این جشن بود.

انتهای پیام/

۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
کد خبر: 46343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 11 =