جلسه معارفه مدیر بازرسی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی انجام شد

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران در مراسم معارفه مدیر بازرسی این شرکت، بازرسی را چشم بینای مجموعه مدیریت شهری دانست.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران، سید محمد ناظم رضوی مدیرعامل این شرکت در جلسه معارفه سید حسین موسوی، مدیر بازرسی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی که با حضور احمد همتی، معاون سازمان بازرسی در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی برگزار شد، با اشاره به اینکه  برخورد عادلانه، عاقلانه و هوشمندانه  بازرسی منجر به ارتقای کارآمدی هر مجموعه ای می شود،گفت: عملکرد دقیق و کارشناسی شده بازرسی باعث می شود تا تصویری که از شهرداری در اذهان مردم شکل می‌گیرد، به عنوان مجموعه ای خدوم و دلسوز  باشد.

وی با بیان این مطلب که شناسایی درست و به موقع ایرادات و اشکالات از ناحیه بازرسی راه رسیدن به اهداف تبیین شده را تسهیل می کند، بیان داشت: امیدواریم مجموعه عملکردهای ما در  این شرکت منجر به ارتقای فضاهای فرهنگی جهت استفاده شهروندان در سطح شهر شود.

احمد همتی،معاون سازمان بازرسی در حوزه امور اجتماعی و فرهنگی نیز در ادامه این مراسم با بیان این مطلب که شرکت توسعه فضاهای فرهنگی از ظرفیت ها و پتاسیل های خوبی برخودار است، گفت: سابقه فعالیت این شرکت بسیار افتخار آمیز است بنابراین معتقدم باید از کارنامه درخشان چنین مجموعه ای صیانت شود.

همتی با اشاره به اینکه  شرکت توسعه فضاهای فرهنگی یادگاری های خوبی در دهه های گذشته برای پایتخت و شهروندان داشته است ، افزود:در دوره جدید مدیریت شهری نیز نسبت به سالهای گذشته نگاه ویژه ای به این مجموعه وجود داد تا هرچه سریعتر پروژه های نیمه کاره و نا تمام ، تکمیل شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه بازرسی اهل تعامل، تواضع و همراهی  با مجموعه جهت پیشبرد اهداف مدیریت شهری است،تصریح کرد:  مجموعه بازرسی تلاش دارد تا به عنوان بال‌ نظارتی شهرداری ماموریت های خود را در چارچوب حدود و اختیارات تعریف شده به درستی انجام دهد.

سید حسین موسوی،مدیر  جدید بازرسی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی نیز بیان داشت :با به کارگیری تجربیات به دنبال سالم سازی هرچه بیشتر عملکردها و برخورد با هرگونه فساد در مجموعه مدیریت شهری هستیم.

گفتنی است در پایان این مراسم از محمد شفیعی  مدیر سابق بازرسی با ارایه لوح تقدیر و تشکر به عمل آمده و طی حکمی سید حسین موسوی به عنوان مدیر جدید بازرسی شرکت توسعه فضاهای فرهنگی منصوب شد.

انتهای پیام/

۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
کد خبر: 46386

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =