پایان چشم‌انتظاری شهروندان تهرانی در محله کوهک

شهردار منطقه ۲۲ از بهره‌برداری زیرگذر کوهک و راست‌گرد گل‌ها در هشتاد و پنجمین پویش امید و افتخار شهرداری تهران در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مسعود نصرتی با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در خصوص احداث زیرگذر کوهک اظهار کرد: با راه اندازی این زیرگذر، شهرک یاس از حالت جزیره‌ای خارج و موجبات کاهش مسافت در محور شمال به جنوب بلوار کوهک و بالعکس را فراهم کرد.

وی افزود: با راه‌اندازی بزرگراه شهید همدانی بلوار کوهک به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شد به همین منظور احداث زیرگذر کوهک با هدف تردد آسوده شهروندان و کاهش مسافت سفرهای درون شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفت.

نصرتی با اشاره به اینکه فعالیت عمرانی بسیار قابل توجهی در این زیرگذر صورت گرفته است؛ گفت: یکی از دلایل روند کند عملیات عمرانی در این پروژه وجود تاسیسات شهری بود که با جابجایی این تاسیسات به شکل تخصصی و فنی و رفع معارضین ملکی – تاسیساتی پروژه، عملیات به پایان رسید. 

وی یادآور شد: پروژه زیرگذر کوهک ۷۰۰ متر طول دارد و رمپ کناری این پروژه دسترسی‌های شمال به جنوب بلوار کوهک را ایجاد می‌کند و راستگرد این پروژه نیز دسترسی از شمال کوهک به غرب بزرگراه همدانی را میسر می‌کند و باعث کاهش ۸ کیلومتری مسیر شهروندان این منطقه شده است.

محمدحسن فصیح معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ نیز در این باره بیان کرد: نصب علائم ترافیکی، نصب روشنایی، رنگ آمیزی جداره های این مسیر، احداث فضای سبز حاشیه زیرگذر و کاشت درختچه و رفت و روب این محور باتوجه به اتمام فعالیت کارگاهی پروژه به اجرا در آمد.

گفتنی است؛ راستگرد گلها نیز بصورت آنلاین و با حضور دکتر زاکانی شهردار محترم تهران و مدیران ارشد شهرداری تهران روز شنبه هیجدهم آذرماه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲
کد خبر: 46476

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =