فرصت یک ماهه به مالکین ساختمان‌های ناایمن برای رفع خطر در ناحیه۵ منطقه ۶

شهردار ناحیه۵ منطقه۶ گفت: مالکین ساختمان‌های پرخطر حداکثر ظرف مدت یک ماه از تشکیل جلسه در محل ساختمان ناایمن باید نسبت به رفع خطر اولیه اقدام کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، مجید اردکانی شهردار ناحیه ۵ منطقه این منطقه اظهار کرد: شناسایی و احصاء ساختمان ها و موارد خطرناک و ناایمن و اخطارهای لازم به منظور ایمن سازی ساختمان از مواردی است که در دستور کار داریم.

وی ادامه داد: اتخاذ تدابیر مؤثر و اقدام لازم برای رفع خطر از بناهای ناایمن و پرخطر از موضوعات مهمی است که براساس اقدامات قانونی و براساس بازدید با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی در سطح ناحیه اجرا می شود.

اردکانی در اشاره به جزئیات اقدامات خاطر نشان کرد: اولویت کاری ما با ساختمان هایی با کاربری های درمانی، تجاری، صنعتی، اداری و مسکونی است، براساس برنامه ریزی های انجام شده مالکین ساختمان های پرخطر حداکثر ظرف مدت یکماه از تشکیل جلسه در محل ساختمان ناایمن باید نسبت به رفع خطر اولیه و اخذ تاییدیه گواهی آتش نشانی اقدام کنند.

نصب ۲۷ دستگاه شیرهیدرانت از ابتدای سالجاری

به گفته شهردار این ناحیه با همکاری فیمابین با سازمان آتش نشانی، ۲۷ دستگاه شیر هیدرانت از ابتدای سال جاری در سطح ناحیه نصب شده است، در حال حاضر ۶۰ دستگاه شیرهیدرانت در سطح ناحیه وجود دارد که یک ظرفیت خوب برای مواجهه با بحران محسوب می شود.

مهدی خسروانی دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه نیز که در جلسه حاضر بود بر تسریع در روند شناسایی و اجرای فرایندهای قانونی و اداری برای به رفع خطر  از ساختمان های ناایمن تاکید کرد.

براساس این گزارش این نشست فصلی ستاد مدیریت بحران ناحیه ۵ با حضور دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه و نمایندگان محلات، پلیس راهور، نماینده اورژانس، آتش نشانی، مخابرات، آب، برق و فعالان محلات برگزار شد.

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
کد خبر: 46499

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =