شهردار ناحیه ۲ منطقه ۶: طرح ویژه نگهداشت شهر به صورت مستمر در حال اجرا است

شهردار ناحیه۲ منطقه۶ گفت: طرح ویژه نگهداشت شهر در محلات سه گانه ناحیه دو با محوریت نگاه ۳۶۰ درجه به شهر به صورت مستمر در حال اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ میثم صمدی شهردار ناحیه ۲ این منطقه اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های صورت پذیرفته و زمان‌ بندی از پیش تعیین شده، طرح ویژه نگهداشت شهر در معابر پرتردد و محلات سه گانه سطح ناحیه اجرا می‌شود.

شهردار ناحیه۲ در ادامه با اشاره به رویکرد نگاه نظارتی ۳۶۰ درجه به امور شهر گفت: نظارت های میدانی ۳۶۰ درجه در محلات این ناحیه به خوبی قابل اجرا است و در ارتقاء طرح تحول نگهداشتی شهر به خوبی یاری رسان است.

این مقام مسئول افزود: در این طرح کلیه ادارات و امکانات ناحیه دو بصورت روزانه در یک پهنه حاضر و اقدام به رفع مشکل و معضلات محل می نمایند.

به گفته صمدی در طرح ۳۶۰ درجه تمامی اکیپ خدمات شهری، شهرسازی، عمران و ترافیک، عوامل۱۳۷ پلاس، اجتماعی در محلات حضور پیدا کرده و با رویت یک معضل شهری سایر معضلات مرتفع می شود.

صمدی تاکید کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری به گروه‌های مرجع و با استفاده و بکارگیری ظرفیت‌ها و مشارکت حوزه‌های تخصصی، و همچنین بررسی وضعیت موجود از سامانه‌های ۱۳۷ پلاس مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش از ابتدای شروع این طرح در محلات، شهروندان با حضور در بین اکیپ شهرداری و بیان مشکلات با مدیریت شهری ناحیه، ضمن دیدار چهره به چهره، رضایت از نحوه عملکرد مدیریت شهری منطقه و تداوم اجرای طرح را اعلام نموده اند.

براساس این گزارش، ارزیابی ۳۶۰ درجه از جمله نظام های نوین ارزیابی و توسعه افراد سازمانها می باشدکه با گرد آوری اطلاعات از ذینفعان متفاوت مانند مدیران مافوق، همکاران و ...در پی آنست تا ارزیابی صحیح تر و واقعی تری از عملکرد ارائه دهد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر: 46502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =