حریق گسترده در انبار ظروف یکبار مصرف و لوازم پلاستیکی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در انبار ظروف یکبار مصرف و لوازم پلاستیکی در خیابان ولیعصر،خیابان بشیری خبرداد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: ساعت ۱۶:۲۳ دقیقه ظهر امروز، یک مورد آتش سوزی در یک انبار ظروف یکبار مصرف در خیابان ولیعصر،خیابان بشیری اعلام و بلافاصله هفت ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل شامل، نردبان هیدرولیک، تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام می‌شوند. عوامل شهرداری منطقه هم در محل حادثه حضور دارند.

وی افزود: آتش‌نشانان در مدت زمان چهاردقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند انباری به متراژ حدودا هزار متر، دوطبقه که مملو از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بود، کاملا شعله ور است. حریق به بعضی از منازل اطراف هم سرایت کرده بود که با حضور به موقع آتش‌نشانان از سرایت بیشتر آتش جلوگیری شد.

ملکی بیان کرد: آتش‌نشانان ۱۲ خانه در اطراف حادثه را تخلیه کردند، و عملیات اطفا در منازل اطراف سریعا انجام شد. در حال حال تمرکز آتش‌نشانان برروی اطفای حریق در داخل انبار است.

ملکی افزود: چندین سیلندر گاز از محل حادثه خارج شد و صدای انفجار که از دقایق اولیه هم شنیده می‌شد، احتمالا ناشی از انفجار یکی از سیلندرهای گاز بود.

وی خاطرنشان کرد:آتش نشانان به داخل نفوذ کردند و به سختی عملیات اطفا حریق را پیش می‌برند و تاکنون موردی از مصدوم یا تلفات جانی اعلام نشده است.
انتهای پیام/

۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
کد خبر: 46510

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 3 =