خط‌کشی محوری ۱۸۷ کیلومتر از معابر منطقه ۲۲ در سه ماه اخیر

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ از اجرای ۱۸۷ کیلومتر عملیات خط‌کشی محوری در معابر این منطقه طی سه ماه اخیر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ سید فرهاد خدابخشی اظهار کرد: خط کشی محوری معابر محلی و بزرگراهی منطقه به همت همت معاونت حمل و نقل و ترافیک و در بازه زمانی سه ماهه در معابری که خطوط محوری از بین رفته و هچنین معابری که به تازگی مورد عملیات آسفالت‌ ریزی قرار گرفته به اجرا درآمده است.

معاون ترافیک منطقه ۲۲ افزود : این عملیات با هدف تردد ایمن وسایل نقلیه در معابر محلی از سوی اکیپ اجرای معاونت حمل و نقل و ترافیک در هنگام شب به دلیل کاهش تردد از معابر به اجرا در آمده است.

ایمان گودرزی شهردار ناحیه یک منطقه نیز از اجرای عملیات خط کشی محوری و رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده با هدف بهبود و انضباط ترافیکی در معابر و همچنین ایمن‎سازی عبور و مرور در این ناحیه خبر داد. در این راستا این ناحیه اقدام به رنگ آمیزی گذرگاه‌های عرضی عابر پیاده و سرعتگاه به متراژ بیش از ۱۸۰۰ متر مربع در خیابان ۱۸ متری یاس نموده است .

وی اظهار کرد: ‌در طرح خط کشی محوری و رنگ آمیزی بلوک های عابر پیاده، اصلاح هندسی و اصلاح نوشتار با هدف ساماندهی شبکه معابر و فرهنگ سازی و جلب توجه شهروندان به خطوط و علائم راهنمایی و رانندگی، کاهش سوانح رانندگی و ارتقا ایمنی شهروندان ادامه خواهد داشت و معاونت زیربنایی و ترافیک ناحیه، معابر پر تردد را با علائم ترافیکی پوشش می‌دهد.

انتهای پیام/

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
کد خبر: 46533

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 1 =