بررسی فرایند تکمیل پایگاه مدیریت بحران امام علی(ع) و به‌روزرسانی پایگاه‌های معین در منطقه ۱۴

فرایند تکمیل پایگاه مدیریت بحران امام علی(ع) همچنین به‌روزرسانی پایگاه‌های ویژه و معین در منطقه ۱۴ طی نظارت ستادی بحران بررسی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، در نظارت ستادی اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این منطقه که با حضور مدیران سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار شد، وضعیت تجهیز و به روزرسانی پایگاه های مدیریت بحران منطقه بررسی و تسریع در فرایند پایگاه جدید احداث امام علی(ع) در دستور کار قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه مسئولان بحران نواحی ششگانه منطقه از اقدامات انجام شده در ماه های گذشته گزارشی را ارایه کردند و تیم های متناظر به ارزیابی از کارشناسان ستاد منطقه پرداختند.

علایی رییس اداره هماهنگی امور مناطق و تیم همراه، ضمن بازدید از انبار پایگاه ویژه و انبارهای سه گانه در پایگاه معین با حضور در پایگاه امام علی (ع) در روند اجرای این پروژه قرار گرفته و در جهت اهتمام ویژه نسبت به تسریع در تکمیل آن دستورات لازم صادر شد.

در پایان این نشست، روسای ادارات ضمن ارزیابی مثبت این بازدید، نقطه نظرات تخصصی خود را نسبت به ارتقای وضعیت موجود و نگهداشت بهینه پایگاه ها ارائه کردند.

انتهای پیام/

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر: 46541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 1 =