با مشارکت شهرداری منطقه ۲ بهسازی معابر و محوطه پارکینگ فروشگاه شهروند بهرود انجام شد

پروژه بازسازی و مرمت محوطه پارکینگ و معابر فروشگاه شهروند بهرود با مشارکت شهرداری منطقه ۲ و با هدف ارتقاء ایمنی سطح معابر و رفاه هرچه بیشتر شهروندان، انجام و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، در راستای تاکیدات داود قربانیان مدیرعامل شرکت شهروند جهت رفاه حال شهروندان و مراجعین به فروشگاه شهروند بهرود، با مساعدت مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ شهر تهران، محوطه پارکینگ این فروشگاه با ظرفیتی نزدیک به ۷۰۰ خودرو، معابر عبور و مرور، رمپ و بارانداز این شعبه روکش آسفالت شد.

همچنین به منظور افزایش ایمنی و آمادگی لازم در اطفاء حریق فروشگاه بهرود، با نظارت مستقیم سازمان آتش‌نشانی شعبه ۲۵، علاوه بر افزایش تعداد و جانمایی مناسب کپسول‌های آتش‌نشانی، سقف انبار مواد شوینده ضدحریق و لوله‌های آب واسپرینکلرهای موجود نیز تعویض شد.

گفتنی است، پروژه نوسازی و بهسازی ساختمان فروشگاه شهروند بهرود اقدامی است که با هدف ایمن‌سازی اماکن مختلف این فروشگاه آغاز شده و طی آن با نصب و جانمایی مناسب تعدادی پروژکتور محوطه تردد شهروندان و مشتریان این فروشگاه نیز نور پردازی شده و چهره تازه‌ای را به این شعبه بخشیده است.

انتهای پیام/

۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر: 46542

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =