راه‌اندازی شبکه خادمین افتخاری گلزار شهدا بهشت زهرا (س)

شبکه خادمین افتخاری گلزار شهدا سازمان بهشت زهرا (س) در بیست و سومین هفته دوشنبه‌های تعالی راه‌اندازی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بهشت زهرا (س)، شبکه خادمین افتخاری گلزار شهدا سازمان بهشت زهرا (س) با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این سازمان، صاعلی رئیس فرهنگسرای رضوان و پدر و مادر معظم شهید مدافع حرم علی‌ آقا عبداللهی در بیست و سومین هفته دوشنبه‌های تعالی راه اندازی شد.

تاجیک، مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سید اسماعیل سیرت نیا، مهدی ثامنی‌راد، حجت اسدی، علیرضا رستمی، مصطفی صدرزاده، محمد بلباسی، محمد رضا دهقان و رضا فرزانه که مدال افتخار خادمی شهدا و زائرین شهدا در اردوهای راهیان نور و گلزارهای شهدا را داشتند، به ذکر خاطراتی از خادمی این شهدا پرداخت.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) با بیان اینکه خادمی شهدا یک گذرگاه است و هر کسی نیت کند خادمی شهدا را کند خداوند بیشتر از استحقاق و لیاقتش به او می دهد و زمینه رشد او را فراهم می کند، گفت: راه اندازی شبکه خادمین افتخاری گلزار شهدا یک نقطه شروع است و ما نمی دانیم در آینده چه کسانی از این طریق به قافله شهدا می‌رسند و بعدها از آنها با عنوان شهید یاد می‌شود، اما امیدوارم ما جزو آنها باشیم.

علوی مدیریت گلزار شهدای بهشت زهرا (س) نیز گفت: با راه اندازی شبکه خادمین افتخاری گلزار شهدا توفیق خادمی در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برای آحاد مختلف مردم بویژه جوانان فراهم شده و در این راستا تاکنون ۱۰۰ نفر خواهر و برادر به عنوان خادم افتخاری انتخاب شده اند.

وی تصریح کرد:‌ علاقمندان به عضویت در شبکه خادمین افتخاری گلزار شهدای بهشت زهرا(س) می توانند با اسکن کد کیو آر کد که به زودی در سطح گلزار شهدا نصب خواهد شد یا مراجعه به لینک ثبت نام به آدرس https://yun.ir/۰znykd و یا به صورت مراجعه حضوری به مدیریت گلزار شهدای بهشت زهرا(س) نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

علوی بیان کرد: ‌بعد از ساماندهی خادمین افتخاری از ظرفیت این افراد با توجه به توانمندی ها و علاقمندی هایی که از پیش و در فرم ثبت نام اعلام کرده اند در سطح گلزار شهدا استفاده خواهد شد.

پدر شهید مدافع حرم علی آقا عبداللهی نیز در این مراسم از تحولات و اقدامات صورت گرفته از سوی سازمان بهشت زهرا (س) در گلزار شهدا در راستای خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا و زائرین شهدا قدردانی کرد.

برپایه این گزارش در پایان این مراسم علاوه بر رونمایی از کارت خادمین افتخاری گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور والدین شهید علی آقا عبداللهی سنگرهای حسینیه و زینبیه خادمین افتخاری نیز افتتاح شد.

همچنین پدر و مادر شهید علی آقا عبداللهی از سنگر ساخته شده توسط این شهید والا مقام در محل فرهنگسرای رضوان بازدید به عمل آوردند.

یادآور می‌شود، پروژه‌های سازمان بهشت زهرا(س) روزهای دوشنبه هر هفته در قالب طرح "دوشنبه‌های تعالی" رونمایی و افتتاح می‌شوند و این روند تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
کد خبر: 46576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =