افزایش بهره‌وری نیروی انسانی از شاخص‌های توسعه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار

مدیرکل سرمایه‌انسانی در چهاردهمین برنامه بازدید و هم‌اندیشی و رسیدگی به مشکلات کارکنان، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی را از شاخص‌های توسعه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار عنوان کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران، همزمان با سه‌شنبه‌های پاسخ‌گویی، چهاردهمین برنامه بازدید و هم‌اندیشی و رسیدگی به مشکلات کارکنان با حضور مدیران اداره‌کل سرمایه‌انسانی شهرداری‌تهران در سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار برگزار شد.

در ابتدای این نشست ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار ضمن تشریح اقدامات صورت‌گرفته و برنامه‌های آتی سازمان، پیرامون مشکلات و معضلات موجود و همچنین مسائل و چالش‌های مرتبط با حوزه‌ی سرمایه‌انسانی این مجموعه مواردی را مطرح کرد.

اکبر مردانی مدیرکل سرمایه‌انسانی نیز ضمن استماع و بررسی موارد مطروحه، رهنمودها و توصیه‌های لازم را در خصوص این موارد ابلاغ کرد.

در این برنامه مدیرکل سرمایه‌انسانی با اشاره به نقش سرمایه‌ی انسانی در سازمان و نوع نگاه به او، افزود: کارکنان سهم به‌سزایی در موفقیت و پیشبرد بهینه اهداف سازمان ایفا می‌نمایند، به‌همین‌دلیل مدیران می‌توانند با جلب رضایت کارکنان، سطح انگیزه، مشارکت، تعهد، خلاقیت و وفاداری آن‌ها را نیز ارتقاء دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ارﺗﺒﺎط ﺻﺤﯿﺢ و اﺻﻮلی ﺗﻮأم ﺑﺎ اﺧﻠـﺎق‌ﺣﺴـﻨﻪ و ﺣﻔـﻆ کراﻣـﺖ کارکنان تأکید کرد و اظهار داشت: ارج نهادن به سرمایه‌‎های انسانی و صیانت از کرامت آن‌ها، راهبردی کلیدی‌ در جهت تعالی و سلامت کارکنان می‌باشد که می‌بایست به آن عمل کرد.

مردانی افزایش بهره‌وری نیروی انسانی را از شاخص‌های توسعه سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار دانست و اضافه کرد: در این صورت کارکنان نیز در جهت رفع چالش‌ها با مدیران نهایت همکاری و مشارکت را خواهند داشت و ثمره آن دستیابی به اهداف عالیه مدیریت شهری و ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان خواهد بود.

در این برنامه فصاحت به مشقت و سختی‌های کار در سازمان اشاره کرد و افزود: در راستای ارائه‌ی خدمات بهینه و مطلوب به شهروندان و ارتقای سطح رضایت‌مندی ایشان، با تلاش شبانه‌روزی و بی‌قفه همکارانم اقدامات مؤثری در توزیع کالا و محصولات باکیفیت، سالم و مطلوب صورت گرفته‌ است.

وی در ادامه با تأکید بر لزوم رعایت اصل مشتری‌مداری گفت: به‌منظور توانمندسازی کارکنان به‌ویژه در نحوه برخورد با مشتریان، کلاس‌های آموزشی برای کارکنان این مجموعه برگزار گردید.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در خاتمه با اشاره به نیاز سازمان به نیروی انسانی کوشا، فعال، متخصص و کارآمد، خواستار تأمین کارکنانی علاقه‌مند و سالم جهت افزایش سطح ارائه خدمات مطلوب به شهروندان شد.

گفتنی است؛ مدیرکل سرمایه‌انسانی با همراهی جمعی از معاونین و مدیران خود و مسئولان سازمان از بخش‌های مختلف سازمان بازدید و  از نزدیک با همکاران شاغل در این مجموعه دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر اساس این گزارش در بخش پایانی این برنامه، مدیرکل سرمایه‌انسانی به درخواست همکاران رسیدگی کرد و پس از بررسی موارد مطروحه از سوی این عزیزان، دستورات لازم در چهارچوب مقررات و ضوابط قانونی را ارائه داد.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد خبر: 46635

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =