شهرنگار| آخرین وضعیت کلان‌ پروژه‌ باغ‌راه حضرت زهرا (س)

شهردار منطقه ۱۷ درباره پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) که در این منطقه فعال است، گفت: این پروژه حدود ۱۲، ۱۳ سال معطل مانده بود که در دوره جدید مدیریت شهری مجدد احیا شد.

رضا سیفی شهردار منطقه ۱۷ تهران درباره وضعیت کلان‌پروژه‌های این منطقه بیان کرد: یکی از کلان‌پروژه‌های فرامنطقه‌ای در این محدوده پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) است.

وی با اشاره به تاریخچه این پروژه افزود: این پروژه حدود ۱۲، ۱۳ سال معطل مانده بود که در دوره جدید مدیریت شهری مجدد احیا شد. اکنون چندماه است که به صورت شبانه روزی و سه شیفت برای تکمیل آن کار می‌کنند. امیدواریم این پروژه تا پایان سال افتتاح شود.

سیفی با بیان اینکه پروژه باغ‌راه حضرت زهرا(س) به طول ۹ کیلومتر در منطقه ۱۷ واقع شده است، عنوان کرد: ۶ کیلومتر از این پروژه در منطقه ۱۸ تعریف شده و تا کنون با کمک سازمان نوسازی و معاونت فنی و عمرانی پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است.

شهردار منطقه ۱۷ با اشاره به اینکه اجرای این پروژه به افزایش سرانه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی منطقه ۱۷ کمک می کند، اذعان کرد: بناست تا طبق تاکیدات شهردار تهران در این پروژه با توجه به هویت مذهبی منطقه ۱۷ از نمادها، المان‌ها و معماری ایرانی-اسلامی استفاده شود.

وی در خصوص دیگر پروژه‌های فعال در منطقه ۱۷ خاطرنشان کرد: پل اتصال منطقه ۱۷ به ۱۸ از دیگر پروژه‌های فعال در این محدوده بوده که پیشرفت ۹۵ درصدی دارد و به زودی شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود. افتتاح این پل علاوه بر سهولت در تردد شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ به باز شدن گره ترافیکی این محدوده نیز کمک شایانی خواهد کرد.

سیفی در پایان تصریح کرد: پروژه‌های دیگر مانند احداث درمانگاه‌، زیرگذر ریلی تهران به اهواز، احداث سرای محله، آسفالت خیابان، بهسازی معابر و نهرها که در تمام مناطق فعال است در این منطقه نیز مشاهده می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵
کد خبر: 46637

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 3 =