بازدید شهردار منطقه ۱۴ از روند ساخت مسجدالشهدا

شهردار منطقه ۱۴ از تسریع ساخت مسجد سیدالشهدا در راستای افزایش سرانه‌های عمومی و مذهبی برای حضور پرشورتر مردم و بهره‌مندی از فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی مردم‌محور خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی با همراهی جمعی از مسئولان شهری و مسئولان اجرایی از روند ساخت مسجد سیدالشهدا بازدید و راهکارهای لازم جهت تسریع مراحل اجرای کار را ارائه کرد.

یزدی با اشاره به اهمیتبهسازی و رفع مشکلات حسینه‌ها و مساجد دارالمومنین تهران برای حضور مردمی گفت: مساجد و پایگاه های مذهبی یکی از اساسی ترین پایگاه‌های مردمی، مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در محلات به شمار می آیند و اهمیت ویژه ای در فرهنگ و سبک زندگی اسلامی ایرانی ما دارند.

یزدی با اشاره به وجود بیش از ۲ هزار مسجد و حسینیه و هیأت مذهبی در این بخش از پایتخت، بر لزوم توجه ویژه به بهسازی، توسعه، تجهیز و رفع مشکلات این ظرفیت فرهنگی و دینی برای استفاده مردم متدین و شهیدپرور این منطقه تاکید کرد.

وی از استمرار بازدید و رسیدگی به وضعیت پایگاه های مردمی دارالمومنین برای اجرای پرشورتر برنامه ها و حضور مردمی خبر داد.

شهردار منطقه ۱۴ همچنین همراه با جمعی از مدیران شهری منطقه ضمن بازدید از سرانه ها و فضاهای عمومی این بخش از منطقه بر رفع چالش های ترافیکی و نوسازی و بهسازی بوستان ها و ... برای رضایت شهروندان تاکید کرد.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: 46638

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =