دور منطقه‌ای مسابقات قهرمان‌شهر در منطقه ۲۲ به خط پایان رسید

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲۲ از برگزاری مسابقات اختتامیه قهرمان شهر۲ با برگزاری مسابقات کشتی در رده آقایان و تنیس روی میز در رده بانوان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حامد خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: مسابقات قهرمان شهر امسال در ۱۰ رشته ورزشی و دو رده آقایان و بانوان و سه مرحله محله ای، منطقه ای و فرامنطقه ای در منطقه ۲۲ برگزار و به پایان رسید. دور مرحله ای رقابت ها از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و تا اوایل مهرماه ادامه داشت. دور منطقه ای نیز که از مهرماه آغاز شده بود در اواسط آذرماه با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

وی خاطرنشان کرد: بانوان در ۱۰ رشته تنیس روی میز، دارات، بازی های بومی محله ای، بدمینتون، آمادگی جسمانی، شنا، ژییمناستیک، والیبال، بسکتبال و داژبال و آقایان نیز در رشته های کشتی، فوتبال، والیبال، بسکتبال، دو میدانی، دارت، بدمینتون، تنیس روی میز، گل کوچک، شنا و فوتبال دستی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ گفت: رویداد "قهرمان شهر" حاصل رویکردی حرفه‌ای و هدفمند به رویدادهای ورزشی در محلات طی سال‌های اخیر است و یکی از راهکارهای اساسی غنی سازی اوقات فراغت شهروندان بوده و نقش بسزایی در کاهش آسیب های اجتماعی، ارتقای سطح سلامت جسمانی و روانی جامعه، تحکیم بنیان خانواده، ایجاد همبستگی در تشکل های اجتماعی محله و تحکیم روابط اجتماعی دارد.

خداوردی عنوان کرد: مراسم اختتامیه دور منطقه ای مسابقات قهرمان شهر ۲ با مسابقات کشتی با حضور ۴۰۰ ورزشکار در دو رده نونهالان و نوجوانان در ۲۲ وزن در این منطقه برگزار شد. این دوره از مسابقات کشتی با حضور علی رضا بهرمن رئیس معاونت ورزش شهرداری تهران در مجموعه ورزشی لاله  برگزار شد.

وی اضافه کرد: داوری این مسابقات را ۱۲ داور از هیات کشتی و با نظارت ناصر ملکی سرپرست هیات کشتی غرب تهران بر عهده داشتند. مسابقات کشتی منطقه ای از ساعت ۸ صبح آغاز و تا ۲۰ساعت ادامه داشت و در نهایت به نفرات اول تا سوم مسابقات حکم و مدال قهرمانی اهدا شد.

در رشته تنیس روی میز نیزکه در روزهای پایانی قهرمان شهر ۲ و همزمان با مسابقات کشتی برگزار شد ۵۰ بانوی ورزشکار شرکت داشتند و در پایان به نفرات برتر به رسم یادبود جوایزی اهدا شد.

گفتنی است؛ در حاشیه برگزاری مسابقات اختتامیه دور منطقه ای قهرمان شهر ۲ سفیران طرح من شهردارم نیز به بیان اهداف طرح و دعوت از شهروندان جهت مشارکت هرچه بیشتر در طرح مذکور پرداختند.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
کد خبر: 46665

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =