آیین تکریم و معارفه مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرکل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران برگزار و طی آن علی نجفی به سمت سرپرست این اداره کل منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل معاونت خدمات شهری شهرداری تهران، مراسم تکریم و معارفه مدیر کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری با حضور حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، قربانی مدیرکل پیشین اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، علی نجفی سرپرست اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری، حراست و بازرسی حوزه خدمات شهری، مدیران و مشاوران این حوزه و معاونین این اداره کل صبح امروز ۲۲ آذرماه در سالن جلسات این معاونت برگزار شد.

حسین نظری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در این مراسم از زحمات و تلاش های مدیرکل پیشین این اداره کل قدردانی بعمل آورد و گفت: در مدت تصدی ایشان در این اداره کل اقدامات زیربنایی بسیار خوبی به انجام رسیده است که جا دارد از زحمات ایشان و تمامی مدیران و نیروهای این اداره کل تشکر ویژه ای داشته باشیم.

نظری با اشاره به این که معاونت خدمات شهری گستره وسیعی از خدمات رسانی به شهر و شهروندان را بر عهده دارد، گفت: این معاونت فعالیت ها و وظایف گوناگونی را در سطح شهر تهران بر عهده دارد و به خدمات رسانی مستمر به شهر و شهروندان می پردازد.

وی در ادامه افزود: این معاونت از ۸ سازمان و شرکت و سه اداره کل تشکیل شده است که اداره کل برنامه ریزی نقش و جایگاه ویژه ای را در این معاونت ایفاء می کند.

نظری در ادامه بر اخلاق محوری و کارمحوری در کلیه امور تاکید کرد و گفت: این دو محور لازم و ملزوم یکدیگر هستند و بی تردید توفیق و موفقیت انسان ها در اخلاق محوری و کارمحوری است. بنابراین انتظار داریم با رویکرد کار محوری کارها را به جلو ببرید و اخلاقمداری سرلوحه تمامی امورتان قرار گیرد.

وی تصریح کرد: سرپرست جدید اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری از نیروهای با تجربه در حوزه خدمات شهری محسوب می شوند که بسیار پیگیر، فعال و اثرگذار در حوزه های مختلف خدمات شهری هستند.

معاون شهردار تهران بر نقش، جایگاه و وظایف مهم این اداره کل پرداخت و گفت: اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری یکی از کلیدی ترین و مهم ترین ادارات کل شهرداری تهران محسوب می شود که وظایف بسیار مهمی را بر عهده دارد و این موضوع اهمیت کار در آن را دو چندان می کند. بنابراین انتظار داریم که با انگیزه، خلاقیت و پویایی، ضمن آسیب شناسی موارد و موضوعات مرتبط در مسیر رشد و تعالی این اداره کل گام بردارند.

قربانی مدیرکل پیشین اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری نیز در این مراسم به ارائه گزارشاتی از روند اقدامات صورت گرفته در مدت تصدی خود در این اداره کل پرداخت و گفت: در مدت تصدی م در این اداره کل اقدامات بسیاری با کمک همکارانم و استفاده از تجربیات مدیران پیشین به ثمر نشسته است و خداوند متعال را شاکرم که توانستیم منشاء اثر باشیم. لذا از تلاش تمامی همکارانم در این مجموعه قدردانی می کنم و برای سرپرست جدید این اداره کل آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

علی نجفی سرپرست اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسن اعتماد شهردار تهران و معاون خدمات شهری، گفت: در راستای تدابیر شهردار محترم تهران و رهنمودهای معاون خدمات شهری رو به جلو حرکت خواهیم کرد، انشالله با همدلی و همراهی نیروهای خدوم این اداره کل گام های بلندتر و موثرتری در راستای ارتقاء سازمانی برداشته خواهد شد.

گفتنی است در این مراسم حسین نظری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران با اهدای لوحی از زحمات قربانی مدیرکل پیشین اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری قدردانی کرد و علی نجفی را به سمت سرپرست اداره کل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت خدمات شهری منصوب کرد.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد خبر: 46669

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 15 =