کلنگ‌زنی پروژه مسیر طبیعت در دهه فجر

مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد از کلنگ‌زنی پروژه مسیر طبیعت در دهه فجر به شرط تامین بودجه درخواست شده برای انجام عملیات آن خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ جلسه شورای مدیران با حضور سید محمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد و مدیران و معاونان این شرکت برگزار شد.

در این جلسه که صبح روز چهارشنبه ۲۲ آذرماه در سالن دیدار برگزار شد، مدیران شرکت نوسازی عباس‌آباد گزارشی از عملکرد بخش‌های مختلف ارائه دادند.

سید محمدحسین حجازی، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، ضمن تسلیت ایام پرفضیلت فاطمیه (س) تاکید کرد: منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با توجه به ماموریت‌هایی که به آن محول می‌شود، نیازمند تقویت زیرساخت‌های لازم است، بنابراین خواهشمندم ظرفیت‌های این منطقه را جدی بگیرید.

وی با تاکید برامانت‌داری در پُست‌هایی که به مدیران محول شده است، اعلام کرد: همه‌ی ما در زندگی خود امانت‌هایی داریم که سعی می‌کنیم از این امانت‌ها به خوبی محافظت کنیم، آنچه که در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد به شما محول شده نیز به صورت امانت به دست شما سپرده شده که باید از آن محافظت کنید تا این امانت را به درستی به دیگری منتقل کنید.

مسئول دبیرخانه هلدینگ گردشگری و تفریحات شهر تهران، گفت: من در حوزه کاری با هیچ عزیز تعارف ندارم، همان‌طور که دوستان در سطوح عالیه با من هیچ تعارفی ندارند، بنابراین نسبت به ماموریت‌های در حال انجام خود نهایت دقت را داشته باشید.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش نسبت به اهتمام ویژه مدیران شرکت نوسازی عباس‌آباد جهت استقبال از بهار تاکید کرد.

حجازی همچنین از اضافه شدن پنج مجموعه جدید سرمایه‌گذاری از اوایل سال ۱۴۰۳ به اراضی عباس‌آباد خبر داد.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 46670

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =