آتش‌سوزی انبار یک ساختمان درحال ساخت در خیابان سمیه/ ملکی: ۱۱ فرد محبوس شده در ساختمان به سلامت خارج شدند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در انبار یک ساختمان درحال ساخت در خیابان سمیه خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در تشریح جزئیات آتش سوزی خیابان سمیه گفت:  حوالی ساعت ۱۵:۳۰ یک مورد حادثه حریق در محدوده خیابان سمیه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: محل حادثه یک ساختمان در حال ساخت بود که در طبقه منفی یک این ساختمان، فضایی برای نگهداری از لوازم بنایی و مصالح و ... قرار داشت و این محل دچار حریق شده بود.

ملکی با بیان اینکه در این محل موادی نظیر رنگ و ... نیز نگهداری می‌شد، گفت: محل حادثه انبار رنگ نبوده و تنها مقادیری رنگ نیز در آن نگهداری شده بود. آتش‌نشانان نیز بلافاصله پس از حضور در محل اقدامات خود برای اطفاء حریق را آغاز کردند و خوشبختانه در حال حاضر شعله‌های آتش در این محل خاموش شده و عملیات لکه‌گیری در حال انجام است. این آتش‌سوزی چندان وسیع و گسترده نبود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود:‌ این حادثه برابر آخرین گزارش‌ها موردی ناشی از خسارت جانی درپی نداشته است. ۳ نفر بر روی پشت بام رفته بودند و ۸ نفر هم در طبقات محبوس شده بودند که خوشبختانه همگی به سلامت خارج شدند.

وی در پایان تاکید کرد:علت حادثه نیز پس از اطفاء کامل حریق و ایمن‌سازی از سوی کارشناسان حریق سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران بررسی و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱
کد خبر: 46686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =