اجرای ۲۰ فعالیت شهری در طرح تحولی خدمت با اعتبار ۱۰ میلیاردی در منطقه ۱۴

شهردار منطقه ۱۴ ضمن تشریح فعالیت‌های طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت شهر تهران در این منطقه گفت: شهروندان تا پایان امسال شاهد تحولات ملموسی در محله‌هایشان خواهند بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ امیر یزدی در جمع مدیران شهری این منطقه گفت: روند فعالیت های پیش بینی شده در طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت شهر تهران در منطقه، پیشرفت قابل توجهی داشته است که با توجه به تنوع و گستردگی آن، در نهایت تعداد قابل توجهی از مطالبات شهروندی مرتفع می شود.

یزدی با اشاره به اینکه مردم تا پایان سال در محلات خود تغییرات ملموس و چشمگیری را خواهند دید، افزود: جمع آوری و مرمت ۱۷ هزار مترطول انهار قدیمی، پیاده رو سازی و اصلاح ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع از معابر و حذف تمامی دریچه ها از فعالیت های عمرانی این طرح است که تا کنون بخش عمده ای از آن انجام شده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی این طرح تحقق رضایتمندی شهروندان است، گفت: در حوزه آسفالت نیز بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت از ابتدای سال تاکنون توزیع شده است که تغییرات کاملا در محلات مشهود است.
یزدی جانمایی مخازن پسماند، مرمت و احداث زمین چمن مصنوعی، بازسازی سرویس بهداشتی، بازپیرایی فضای سبز حاشیه معابر، بهسازی یادمان شهدا را از دیگر موارد در حال انجام در این طرح برشمرد.

وی بهسازی المانهای ترافیکی، نصب علائم فیزیکی، ایمن سازی نقاط حادثه خیز و بازسازی ورودی های مترو را از جمله فعالیت حوزه ترافیکی نام برد و بر اتمام به موقع آن تا پیش از شروع ترددهای پایان سال تاکید کرد.

یزدی اعتبار فعالیت های در حال اجرای طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت را ۱۰ میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: هدف اصلی این طرح مردم هستند و مدیریت شهری همه ی تلاش خود را در جهت کسب رضایت حداکثری شهروندان در این راستا بکار گرفته است و با پایش‌های مستمر و نظارت های دقیق بسیاری از موانع و مشکلات قابل حل هستند.

شهردار منطقه ۱۴ ایمن سازی بوستانها، بهسازی آسفالت مدارس، بهسازی میادین تره بار، احداث مخازن تصفیه پساب و نوسازی مجموعه های بانوان را از دیگر موارد طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت برشمرد و در پایان بر تداوم جلب مشارکت شهروندان در طرح من شهردارم تاکید کرد.

انتهای پیام/

۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: 46697

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =