جابجایی بیش از ۷۴ هزار تماشاگر مسابقه شهرآورد تهران با مترو 

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از جابجایی بیش از ۷۴ هزار نفر از تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال با این ناوگان خبر داد.

به گزارش شهر، هادی زند گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی در خط پنج مترو در روز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه در مجموع رفت و برگشت پذیرای ۷۴ هزار و ۴۰۰ تماشاگر فوتبال بود.

وی افزود: شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اختصاص حدود ۶ رام قطار بصورت فوق العاده در زمان بازگشت تماشاگران تسهیلاتی رقم زد و منجر شد تماشاگران در کمترین زمان ممکن ورزشگاه آزادی را به مقاصد خود ترک کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه اضافه کرد: استفاده تماشاگران از مترو در بازی‌های پرتماشاگر منجر می‌شود میزان ترافیک در مسیرهای منتهی به ورزشگاه آزادی کاهش داشته باشد و به تماشاگران توصیه می‌کنیم در سایر مسابقات فوتبال نیز از این ناوگان استفاده کنند.

به گفته وی، در سایر مسابقات فوتبال در ورزشگاه آزادی شرکت مترو تسهیلات ویژه‌ای به علاقمندان فوتبال ارائه خواهد کرد.

وی یادآور شد: همچنین روز گذشته به مناسبت ایام فاطمیه در مجاورت ایستگاه مترو ورزشگاه آزادی ایستگاه صلواتی برپا شد و از تماشاگران فوتبال شهر آورد پایتخت پذیرایی و اجرای برنامه‌های فرهنگی انجام گرفت.

یکصد و دومین مسابقه فوتبال شهرآورد پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال شب گذشته در ورزشگاه آزادی به تساوی یک بر یک پایان یافت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴
کد خبر: 46710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 2 =