حریق گسترده در انبار و کارگاه تولید تشک

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق گسترده در انبار و کارگاه تولید تشک در محله مرتضی‌گرد خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر، سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در مورد حادثه امروز -شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲- اظهار کرد: ساعت ۷:۳۱دقیقه صبح یک مورد آتش‌سوزی در یک انبار و کارگاه تولید تشک در محله مرتضی گرد به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام و  بلافاصله ۳ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش سوزی یک انبار بزرگ به وسعت حدود هزار مترمربع با سقف های شیروانی ناایمن بود که محل تولید و نگهداری تشک های خوشخواب بود و بر اثر حادثه حجم زیادی از تشک ها و مواد اولیه که بیشتر اسفنج، پارچه و مواد اشتعال زا بود، کاملا شعله ور شده بود.

ملکی با بیان اینکه دود ناشی از این مواد بسیار خطرناک و مسموم کننده است، گفت: آتش نشانان با سرعت اقدامات خود را آغاز کردند و موفق به کنترل حریق شدند.

وی با بیان اینکه عملیات شعله زنی انجام شده است، خاطرنشان کرد: این حادثه مصدوم و تلفات جانی نداشت که با تلاش همکاران من  از سرایت آتش به اطراف جلوگیری شد. آتش نشانان لکه گیری کردند.

انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: 46724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 14 =