جلسه هم‌اندیشی شهردار منطقه ۲۱ با مدیران صنایع این منطقه

جلسه هم‌اندیشی شهردار منطقه ۲۱ با مدیران صنایع این منطقه با هدف رسیدگی به مسائل، نقطه نظرات و پیشنهادات آنها برای دومین دوره طرح "من شهردارم" برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ در هم اندیشی شهردار منطقه ۲۱ با مدیران صنایع این منطقه که با حضور شهردار منطقه، معاونین و شهرداران نواحی، روسای ادارت، مدیران صنایع منطقه ۲۱ برگزار شد، به مسائل، راهکارها و نقطه نظرات در دومین دوره طرح "من شهردارم" پرداخته شد تا بتوان با قدرت بیشتر و فراوان سیاست‌های شهری را پیاده تا عرصه های عمرانی، خدمات شهری و فرهنگی در شهر تهران و منطقه ۲۱ توسعه پیدا کنند.

"فرشید اسحاقی" مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱ در ابتدای این نشست با تشریح فرآیند مشارکت شهروندان در طرح من شهردارم، کارگران و فعالان صنایع در این منطقه را قشری اثر گذار در تصمیم گیری های شهری دانست و بر ضرورت مشارکت ایشان در طرح" من شهردارم " تاکید کرد.

"فرامرز اکبری" معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری منطقه ۲۱ نیز در این جلسه بیان کرد: در گذشته شهرداری ها به روش های قدیمی بودجه ریزی می کردند، ولی اکنون با توجه به تغییراتی که بوجود آمده و پیشرفت های صورت گرفته لازم است با ارائه پیشنهادات و مشارکت در طرح "من شهردارم"، شهروندان و پرسنل و کارگران کارخانجات نقش موثری در پیشرفت پروژه های منطقه ۲۱ بوجود آورند.

وی گفت: با همت صنعتگران و شهروندان و همکاری پرسنل و مدیران صنایع با شهرداری پل ارتباطی بین شهرداری و پرسنل کارخانجات برقرار می شود و با ارائه نظارت و ایده های موثر کارگشای پروژه های عمرانی، فرهنگی و خدمات شهری هستیم.

"محمدرضا پوریافر" شهردار منطقه ۲۱ نیز ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت فاطمه زهرا (س) در این هم اندیشی اظهار کرد: باید به سمت تکنولوژی، پیشرفت و توسعه رفت، که رسیدن به این پیشرفت و توسعه لزوم همکاری در برنامه ریزی، اجرا و انتخاب درست است که از اهداف آینده شهرداری منطقه ۲۱ است.

وی ضمن درخواست از صنعتگران و مدیران کارخانجات و صنایع منطقه برای مشارکت در اجرای طرح های توسعه ورزشی، عمرانی و خدمات شهری منطقه تاکید کرد: در مدیریت شهری منطقه ۲۱ آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت های و پناسیل های صنایع در منطقه، به توسعه فضاهای ورزشی، عمرانی و خدمات شهری و برگزاری رویدادهای مختلف بپردازیم.

انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: 46732

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =