وضعیت ۳ پروژه ترافیکی منطقه ۱۴ بررسی شد

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۴ گفت: وضعیت ایمنی ۳ پروژه بزرگ ترافیکی منطقه که در ارتباط با پروژه بزرگراه شوشتری در حال اجرا است، از سوی روسای پلیس راهور تهران بزرگ تایید شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ مهدی وارسته با بیان این مطلب افزود: احداث زیرگذر خیابان تجاره، ایمن سازی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه محلاتی به خیابان شهید فهمیده و اصلاح هندسی اتصال خیابان شهید رحیمی به خیابان نکوعمل ۳ پروژه ترافیکی منطقه هستند که طبق بررسی میدانی از سوی روسای پلیس راهور تهران بزرگ، آخرین اقدامات آن مورد تایید قرار گرفت.

وارسته افزود: این پروژه ها از مهمترین طرح های ترافیکی مرتبط با پروژه بزرگراه شوشتری است که در منطقه در حال اجراست و تمامی موارد ایمنی آن مورد بررسی قرار گرفت تا در حین اجرای پروژه حادثه ای برای شهروندان رخ ندهد.

بر اساس این گزارش رضا سرهنگ بهرام آبادی معاون امور مناطق راهور تهران بزرگ، جناب سرهنگ حمیدی رئیس راهور شرق سرهنگ زینی وند رئیس کمیته اصلاحات هندسی و  سرهنگ رحیمی رئیس پلیس راهور منطقه ۱۴، حسین نژاد مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری تهران و با همراهی معاون و مدیران منطقه ۱۴ وضعیت این پروژه ها را بررسی کردند.

انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
کد خبر: 46742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 1 =