برگزاری نشست شهردار منطقه ۲۲ با بسیجیان این منطقه

در آستانه روز شهادت بانوی دوعالم، جلسه شورای بسیج حوزه مقاومت شهید امینی منطقه ۲۲، با حضور شهردار و اعضای شورای بسیج خواهران و برداران منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از حوزه بسیج شهید امینی منطقه ۲۲، مسعود نصرتی در سخنانی اظهار کرد: با توجه به اینکه منطقه ۲۲ به عنوان یکی از مقاصد مهم گردشگری مردم شهر تهران و حتی سایر شهرهای کشور به شمار می رود می طلبد تا در مراکز فرهنگی و اجتماعی آن بحث فرهنگسازی اجتماعی اقدامات موثرتری انجام شود و در این بین نقش بسیج و بسیجیان پررنگتر و مهمتر به نظر می رشد.

وی افزود: این سوال پیش می آید که به عنوان یک بسیجی در فضای اجتماعی حال حاضر جامعه چه نقش و چه تاثیری می توانیم داشته باشیم و چه اقداماتی برای رشد و ارتقاء هر چه بیشتر فرهنگ می توانیم انجام دهیم؟

نصرتی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در برهه ای قرار گرفته ایم که اقدام در جهت اعتلای فرهنگ ایران و ایرانی تنها در سایه عمل محقق خواهد شد و تلاش کنیم در هر حوزه و سمتی قرار گرفته ایم با شناسایی توانمندی ها و قابلیت های وجودی خود، اثرگذار باشیم.

وی با اشاره به وظیفه خطیر مدیریت شهری در به ثمر رساندن اهداف فرهنگی و اجتماعی، پای کار بودن، دید باز و خلاقیت به خرج دادن در پیاده سازی اهداف فرهنگی در جامعه از شاخصه های اصلی بسیج و بسیجی برشمرد و آماده سازی بستر لازم جهت ارتقا تعاملات فرهنگی با مردم و سایر نهادها را از وظایف مهم آنها خواند.

در پایان این مراسم از بسیجیان فعال حوزه مقاومت بسیج شهید امینی منطقه ۲۲ با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
کد خبر: 46746

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =