چهارمین بازارچه خوداشتغالی ویژه بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین در مترو تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه از برپایی بازارچه خوداشتغالی ویژه بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین با همکاری اداره کل امور بانوان و خانواده شهرداری تهران در مترو خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، سید محمد نقیب گفت: هم‌زمان با فرارسیدن شب یلدا و به منظور حمایت از بانوان سرپرست خانواده و باهدف بهبود معیشت و رفاه ایشان و همچنین تقویت مشارکت زنان در جنبه‌های مختلف زندگی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی چهارمین بازارچه خوداشتغالی ویژه بانوان سرپرست خانوار و کارآفرین در متروی تهران برپا می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این بازارچه‌ها در راستای خودکفایی اقتصادی و بهبود معیشت و ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار در ۱۰ ایستگاه منتخب مترو تهران برپا شده است افزود: در بیش از ده غرفه، از جمله صنایع‌دستی و محصولاتی چون پوشاک، زیورآلات، مواد غذایی و ملزومات خانگی  عرضه خواهد شد. 

گفتنی است، این بازارچه‌ها تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۲۱ در ایستگاه‌های شادمان، تجریش، زمزم، میدان صنعت، امام خمینی (ره)، شهید باقری، دروازه‌شمیران، ارم سبز، مهدیه و دکتر حبیب‌الله میزبان مسافران و شهروندان خواهند بود.

انتهای پیام/

۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 46760

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 7 =