نشست طرح اصلاح و جایگزینی گاردریل‌های بزرگراهی برگزار شد

نشست طرح اصلاح و جایگزینی گاردریل‌های بزرگراهی با حضور معاونین شهردار تهران برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، نشست طرح اصلاح و جایگزینی گاردریل‌های بزرگراهی با حضور معاونین فنی و عمرانی شهرداری تهران و حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران،جمعی از مدیران ارشد هر دو معاونت و کارشناسان مشاور طرح در سالن جلسات معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران برگزار شد.

در این جلسه درباره اقدامات ایمنی حاشیه بزرگراهی و وضعیت گاردریل‌ها بحث و تبادل نظر شد.

هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ضرورت توجه همزمان به جداول و گاردریل بزرگراه‌ها، اظهار داشت: لزوم بررسی ابعادفنی و اجرایی در اجزای ترافیکی و عمرانی در بزرگراه‌ها، مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این راستا سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران این آمادگی را دارد تا با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جهت ارائه پیشنهادات فنی ایفای نقش کند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران به پیشنهاد استفاده از نیوجرسی به جای گاردیل اشاره کرد و گفت: بهبود فضا و منظر شهری، جلوگیری از خیرگی و بازتاب نور چراغ وسایل نقلیه جهت مخالف کنترل پراش صدا و کاهش آلودگی صوتی وسایط نقلیه و سایر موارد در این پیشنهاد در حال بررسی است.

در بخش دیگری از این جلسه محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، گفت: برای انتخاب حفاظ مناسب باید به برخی موارد همچون نوع وسیله نقلیه عبوری به لحاظ فراوانی و شدت برخورد، مشخصات هندسی، محل و امکان نصب و نگهداری ایمن و سازگاری با حفاظ‌های موجود، زیبایی و منظر شهری و... اشاره کرد.

در پایان این جلسه مقرر شد کارشناسان سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران و اداره کل مهندسی ایمنی و ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک طی جلساتی نظرات کارشناسی خود را ارائه کنند.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
کد خبر: 46812

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 5 =