آغاز عملیات هرس زمستانه درختان در منطقه۲٠

شهردار منطقه ۲۰ گفت : عملیات هرس زمستانه درختان با رویکرد مقاوم‌سازی درختان، شادابی و طراوت درختان در فصل بهار با اولویت بزرگراه‌ها و خیابان‌های اصلی در دست اجرا است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲٠؛ رضا شنگی گفت: عملیات هرس زمستانه درختان و هرس فرم درختچه های معابر و بوستان های منطقه از ۱۵ آذر آغاز شده است و پیش بینی می شود تا پایان فصل زمستان ۷۱ هزار و ۲۰۰ اصله درخت پیرایش شود.

شنگی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۷ هزار و ۵۵۰ اصله درخت هرس شده است، افزود: هرس درختان هر ساله با هدف حفظ زیبایی و مقاوم سازی درختان و درختچه ها مطابق با دستورالعمل صادره از سوی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با رعایت اصول ایمنی انجام می شود.

وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری درختان از اولویت های مهم مدیریت شهری است؛ مناسب سازی سیمای بصری شهر، جوان سازی درختان، فرم دهی، حذف شاخه های خشک و بیمار، محافظت در برابر طوفان و بارش های سنگین، ارتقاء ایمنی تردد در معابر و بزرگراه ها و کاهش آمار تصادفات و آشکار سازی تابلوهای ترافیکی را از اهداف هرس درختان عنوان کرد.

گفتنی است؛ عملیات هرس طبق برنامه زمان بندی مدون با حضور تیم کارشناسی متخصص و کارگران مجرب و با استفاده از وسایل و ابزار مناسب و فنی انجام می شود.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 46814

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =