زیرگذر سواره‌رو بلوار المپیک روشن‌تر می‌شود

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۲ بر برنامه‌ریزی دقیق و گسترده در راستای جلب رضایت‌مندی شهروندان با تامین روشنایی و رفع خاموشی معابر محلی و بوستان‌ها تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، محمدحسن فصیح با اشاره به اهمیت تامین روشنایی معابر، خیابان ها و فضاهای عمومی شهری و تاثیر مثبت آن در آسایش و تامین امنیت شهروندان، گفت: با توجه به اهمیت روشنایی در افزایش امنیت بوستان‌ها و فضاهای شهری، شناسایی، رفع نواقص و تامین روشنایی نقاط تاریک و ناامن منطقه در قالب پروژه‌های توسعه محله‌ای اقدامات لازم صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به کارکردهای منطقه ای و فرامنطقه ای منطقه ۲۲ همه روزه شاهد حجم بالای تردد شهروندان تهرانی در معابر محلی و بزرگراهی و همچنین بوستان‌ها و مراکز تفریحی-گردشگری این منطقه هستیم. در این راستا و با هدف کاهش حوادث ترافیکی و رفع مشکلات شهروندان مبنی بر وجود آسیب های اجتماعی در نقاط ناایمن و حادثه خیز، روشنایی زیرگذرها، معابر و بوستان های منطقه در دستور کار قرار گرفت.

فصیح با اشاره به انجام عملیات نورپردازی و تامین روشنایی در زیرگذر سواره رو بلوار دهکده المپیک، بیان کرد: اجرای پروژه ساماندهی فضاهای بی‌دفاع شهری و تأمین روشنایی در معابر و بوستان‌ها از جمله مهم ترین پروژه‌هایی هستند که با هدف ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی و معضلات ناشی از ایجاد فضاهای بی‌دفاع شهری انجام خواهد شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در سال‌های گذشته، زیرگذر بلوار دهکده المپیک فاقد روشنایی و نیز به دلایل فنی با مشکل روشنایی مواجه بودند؛ نصب پرژکتورها با هدف تامین روشنایی و رفع نقص رج نوری در دستور کار قرار گرفته است. این طرح به همت اداره زیباسازی منطقه به اجرا در آمد و تامین روشنایی این زیرگذر سبب افزایش چشم اندازهای بصری این محدوده شده است.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۰
کد خبر: 46844

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =