آسیب‌شناسی و جلب مشارکت بالای مردم در توسعه محلات

شهردار منطقه ۱۴ با تشکیل ستاد اجرایی طرح من شهردارم بر تلاش برای جلب مشارکت بالای مردم جهت اجرای طرح‌های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و شهری تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، امیر یزدی در جمع مدیران اجرایی و شهرداران نواحی و سفیران دومین دوره طرح من شهردارم با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های مردمی محلات گفت: هرچه مشارکت مردم بیشتر شود، مدیریت شهری گام های موثر تری برای آبادانی این منطقه برمی دارد.

شهردار منطقه ۱۴ بر استفاده از تمام ظرفیت های مردمی و سرمایه های اجتماعی محلات تاکید کرد و یادآور شد: طرح من شهردارم یک ابرپروژه است که زمینه مشارکت مردم را در اداره شهر و مقوله حکمرانی مردم به خوبی فراهم می کند.

یزدی با تقدیر از فعالیت های صورت گرفته جهت اجرای دومین دوره طرح من شهردارم بر ضرورت آسیب شناسی و نیازسنجی با محوریت محلات به منظور افزایش مشارکت شهروندان تاکید کرد.

وی در این نشست پس از طرح و ارائه نقطه نظرات حاضران در خصوص چگونگی روند اجرا و رفع مشکلات احتمالی همچنین تاکید بر پیگیری موضوعات و چالش های این طرح افزود: همه مسئولان و دست اندرکاران حوزه شهری و مردمی در محلات برای اجرای کیفی این طرح توان خود را بکار گیرند تا با افزایش مشارکت پذیری در این طرح تحقق توسعه و آبادانی و بهبود کیفیت زندگی را در این بخش پایتخت شاهد باشیم.

انتهای پیام/

۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷
کد خبر: 46846

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =