دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران در ویژه برنامه «گُل‌پر»

به‌مناسبت شب یلدا، دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با مشارکت اعضای «باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی» در فرهنگ‌سراهای شهر تهران برگزار می‌شود.

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ ویژه‌ برنامه «گُل‌پر» (دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران)‌ در کتابخانه‌های منتخب مناطق ۲۲گانه شهر تهران و فرهنگ‌سراهای خاص با حضور نوجوانان و با میزبانی از نویسندگان، شاعران و فرهیختگان برگزار می‌شود.

این دورهمی‌ها در قالب‌های مختلف کتاب‌محور توسط اعضای باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی در هر منطقه، طراحی و اجرا خواهد شد و هدف از آن آشنایی نوجوانان با طراحی و اجرای یک برنامه کتاب‌محور به عنوان برگزار کننده است.

آموزه فرهنگی این برنامه، ضمن دورهمی نوجوانان کتابخوان و آشنایی با فرهیختگان، توجه ویژه به ارزش زمان به‌مدت «یک دقیقه» در شب یلدا است که موجب تمایز این شب با سایر شب‌های سال شده است و از سویی دیگر توجه به یک دقیقه‌هایی که در زندگی هر یک از ما اتفاق می‌افتد و این قدرت را دارد که آینده ما را به گونه شگفت‌انگیزی تغییر دهد و عموماً از آن غفلت می‌کنیم.

علاقه‌مندان جهت عضویت در «باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی» می‌توانند به کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند.

سایت farhangsara.ir و شماره ۱۸۳۷ مسیر ارتباطی مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر است.

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 46859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 10 =