موفقیت اقدامات مدیریت شهری در گرو مشارکت مردم

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۴ از تلاش شبانه‌روزی در راستای افزایش مشارکت‌های مردمی و روند مطلوب طرح من شهردارم در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا رباطی با بیان اینکهرمز موفقیت اقدامات مدیریت شهری در گرو مشارکت حداکثری مردم در اجرای پروژه‌های شهری است، گفت: بر این اساس در حوزه خدمات شهری همگام و همراه با سایر همکاران و حوزه های شهری و با بهره مندی از تمامی ظرفیت های در اختیار برای جلب مشارکت و انعکاس نظر مردم همچنین تحقق اهداف مدیریت شهری فعالیت می کنیم.

رباطی در ادامه با یاداوری اینکه طرح «من شهردارم» به عنوان یکی از بزرگترین طرح های نظرسنجی مدیریت شهری برای مشارکت شهروندان در مدیریت شهر محسوب می‌شود، افزود: در این مرحله از طرح، شهروندان می‌توانند از بین پروژه‌های ثبت شده منطقه، پروژه مورد نظر محله خود را انتخاب ‌کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست با اشاره به اینکه تا انتهای روند طرح به منظور انعکاس نظر مردم از ظرفیت آموزش گران بازیافت، فضای سبز، کلینیک گل گیاه همچنین ظرفیت ساماندهی، زیباسازی در کنار ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی محلات از جمله سراها و مساجد استفاده خواهیم کرد، یاداورشد:امیدواریم با مشارکت هر چه بیشتر شهروندان و نیازسنجی محلات، پروژه‌های دومین دوره از طرح «من شهردارم» به بهترین شیوه به نفع شهر و شهروندان اجرایی شود.

وی با بیان اینکه ایده های مردم در طرح من شهردارم شهر را میسازد، خاطر نشان کرد: پیرو تاکید شهردار منطقه برای بهره مندی از تمام ظرفیت ها، حوزه خدمات شهری و محیط زیست منطقه در نواحی ششگانه و محلات پای کار است تا با ثبت نظر شهروندان و مشارکت بالایشان در روزهای باقی مانده از طرح، بتوانیم در جمع مناطق پیشتاز باشیم.

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۷
کد خبر: 46880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =