صدور مجوز حفاری برای نوسازی شبکه آب و فاضلاب در منطقه ۱۱

شهردار منطقه ۱۱ از برگزاری نشست فصلی ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل این منطقه خبر داد و گفت: در این نشست، مجوزهای حفاری برای نوسازی شبکه آب و فاضلاب منطقه در دستور کار قرار گرفت.

به‌ گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار این منطقه از برگزاری نشست فصلی پاییز مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه در سالن کنفرانس پایگاه ویژه حسن‌آباد خبر داد.

موسوی از مهم‌ترین تصمیمات در این نشست را صدور مجوز حفاری برای نوسازی شبکه آب و فاضلاب منطقه دانست و گفت: از آنجا که نوسازی بافت فرسوده در منطقه ۱۱ از مهم‌ترین اولویت‌ها در مدیریت بحران آن است، همه دستگاه‌ها به‌طور ویژه در این زمینه فعال‌ هستند.

وی با اشاره به تیرهای برق فرسوده در سطح منطقه نیز افزود: در این نشست همچنین مقرر شد لیست تیرهای برق فرسوده در سطح منطقه که مانع امدادرسانی خودروهای عملیاتی می‌شود به‌زودی به اداره برق اعلام شوند؛ همچنین معابر فاقد روشنایی برای رسیدگی و برق‌رسانی به این اداره معرفی می‌شوند.

بر اساس این گزارش، در نشست فصلی پاییز مدیریت بحران منطقه ۱۱، همه اعضای تخصصی عمومی شرکت‌های خدمات‌رسان و معاونت عمران و منابع انسانی، معاونت امور شهری، اداره HSE، شهرداران نواحی حضور داشتنند و به بیان مشکلات و معضلات در سطح منطقه پرداختند؛ همچنین شرکت‌های خدمات‌رسان و اعضای تخصصی ملزم به همکاری در مانورها و آموزش‌ها شدند و مقرر شد هنگام حوادث نهایت همکاری را انجام دهند.

هدف از برگزاری این نشست، تعامل هرچه بیشتر بین اعضای عمومی و تخصصی اعضای ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ است که در چند سال گذشته به طور مرتب در سالن فرماندهی پایگاه حسن‌آباد برگزار شده و از جمله مصوبات این نشست، بازدید اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه از مرکز تجزیه و مبادلات بود.

انتهای پیام/

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
کد خبر: 46894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 13 =