اجرای عملیات پاکسازی بیش از ۱۱ هزار مترمربع از جداره‌های منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ از اجرای عملیات پاکسازی بیش از ۱۱ هزار مترمربع از جداره‌های منطقه به منظور زیباسازی بصری خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ محمدرضا پوریافر شهردار این منطقه گفت: به منظور زیبایی بصری، عملیات پاکسازی ۳ هزار و ۲۰۰ مترمربع از جداره های منطقه ۲۱ با استفاده از روش سند بلاست از ابتدای هفته جاری تاکنون، توسط اداره زیباسازی معاونت خدمات شهری  و محیط زیست انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در همین راستا بازدیدهایی مستمر، توسط نیروهای زیباسازی به صورت روزانه از خیابان ها و معابر منطقه با هدف پاکسازی و امحای تبلیغات غیرمجاز اجرایی می شود گفت: همچنین از ابتدای مهرماه تاکنون، بالغ بر ۱۱ هزار و ۶۰۰ مترمربع از این موارد با استفاده از مواد پوشاننده پاکسازی شد.

پوریافر ساماندهی مناظر شهری را یکی از وظایف معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲۱ عنوان کرد و افزود: فعالیت ها و اقدامات مربوط به پاکسازی جداره های شهری و رفع آلودگی های بصری توسط عوامل منطقه و در راستای بهبود و ارتقای کمی و کیفی منظر شهری با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران انجام می شود.

وی در ادامه تاکید کرد: اقدامات مذکور آراستگی منظر شهر و ارتقای زیبایی نمای شهری را در پی دارد و در همین جهت شهروندان لازم است قبل از نصب هرگونه بنر و پوستر، مجوزهای لازم را اخذ کنند.

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 46908

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =