۷۰درصد بازارهای میوه و تره بار منطبق نظر مردم در حال ساخت است

در راستای اجرای طرح «من شهردارم یک» ۲۸ پروژه در سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با نظر مردم در حال احداث است که شامل ۷۰ درصد بازارهای جدید می‌شود.

به گزارش شهر، ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار درباره  «طرح من شهردارم یک» اظهار کرد: این طرح، از سوی شهردار محترم تهران برای نخستین بار در کشور، با هدف شناخت نیاز محلات به  پروژه های عمرانی و با مشارکت شهروندان، از سال گذشته اجرا شده است که در این طرح، ۵۰۰ هزار  نظر  ثبت شد.

وی افزود: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نیز با استفاده از این نظرات در سال جاری، ۲۸ پروژه  احداث بازار با سرمایه گذاری  حدود ۲۵۰۰ میلیارد ریال در حال ساخت دارد به طوری که از میان ۴۰ پروژه احداث بازار جدید ۷۰درصد آن را با پیشنهاد مردم پیش می بریم.

فصاحت تصریح کرد: تاکنون ساخت۱۶ بازار به مرحله نهایی رسیده و ۱۲ بازار دیگر  نیز در حال انجام کارهای عمرانی برای تکمیل و بهره برداری است و تلاش می شود تا پایان سال جاری همه تعهدات در این زمینه عملی شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اجرای طرح «من شهردارم یک» در سال گذشته موفقیت آمیز بود، امسال نیز ادامه دارد و سازمان مدیریت میادین با توجه به نظرات شهروندان پروژه های عمرانی را در سال آینده به اجرا در می آورد.

میادین و بازارها سفیران طرح من شهردارم

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار بیان کرد: از آنجایی روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نوبت خرید در میادین و بازارها وجود دارد بنابراین سازمان میادین فرصت خوبی  برای دریافت پیشنهادات شهروندان برای اجرای طرح‌های جدید دارد بر این اساس  مدیران میادین به عنوان سفیران طرح «من شهردارم دو» همشهریان را به صورت حضوری  جهت ثبت نظرات در سامانه مربوط راهنمایی می کنند.

گفتنی است، شهروندان می توانند با شماره گیری # ۳۱۰*۱۳۷* نظرات خود را به صورت غیرحضوری در طرح «من شهردارم» ثبت کنند.

انتهای پیام/

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 46934

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 10 =