آرایش سیمای بصری گونه‌های گیاهی محور سعیدی در جنوب‌غرب پایتخت

عملیات بازپیرایی و هرس گونه‌های گیاهی و درختان محور بزرگراه آیت ا... سعیدی در جنوب‌غرب پایتخت در آستانه فرا رسیدن زمستان به انجام رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، محسن امیری معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه افزود: در راستای افزایش چشم انداز بصری معابر و کمک به نموگونه های گیاهی، عملیات بازپیرایی و به زراعی محور بزرگراه سعیدی انجام رسید. 
وی ادامه داد : عملیات به زراعی محور سعیدی با بسیج عوامل اجرائی اداره فضای سبز این حوزه  و مشارکت نواحی مربوطه انجام و  اقداماتی نظیر کند و کوب ، کودهی، هرس درختان، درختچه ها، خشک زنی و نظافت آنها صورت تا در آستانه فرار رسیدن فصل سرما و خواب زمستانی درختان سیمای ظاهری آنها یکدست شده و در فصل رویش بهتر جوانه بزنند.
این مقام مسئول همچنین از ارزیابی کارائی ادوات و ماشین آلات پیمانکاران فضای سبز نیز خبر داد و گفت : در راستای ضرورت پایش پیمانکاران طرف قرارداد اداره فضای سبز در خصوص تهیه و بکارگیری لوازم و ادوات مورد نیاز عملیات شش ماهه دوم، در پیمایشی میدانی  وضعیت کارائی این تجهیزات مورد ارزیابی قرار گرفت. 
امیری اظهار داشت: در جریان این بازدید میدانی که با حضور رئیس گیاه پزشکی سازمان بوستانها و فضای سبز شهر تهران و تنی چند از مدیران منطقه به انجام رسید،وضعیت کلی کارائی ادوات و ماشین آلات پیمانکاران منطقه (ازنظر کمیت و کیفیت) مورد تجزیه و تحلیل قرار  گرفت و اقداماتی همچون هرس، کندو کوب و کود دهی، روغن پاشی زمستانه از جمله تدابیری است که پیمانکاران طرف قرار داد همزمان با فرا رسیدن فصل سرما در دستور کار دارند.  
انتهای پیام / 
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
کد خبر: 46947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =