«من شهردارم» تعاملی دو سویه با مردم برای تصمیم گیری‌های موثر مدیران شهری است/ اولیت اجرای پروژه‌های منطقه با رأی مردم

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۲ بر تلاش برای جلب مشارکت بالای مردم در اجرای طرح من شهردارم جهت اجرای طرح‌های مختلف شهری در حوزه های عمرانی، خدماتی، ترافیکی و شهری تاکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، پروین عامری با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های مردمی در محلات ششگانه منطقه خاطرنشان کرد: گفت: طرح من شهردارم یک پروژه بسیار مهم شهری است که زمینه مشارکت مردم را در اداره شهر افزایش و راهی در جهت ارتقاء همراهی و همکامی بیشتر مردم در همراهی شهری را فراهم می سازد و هرچه مشارکت مردم بیشتر شود، مدیریت شهری گام های موثر تری برای آبادانی شهر بر میدارد.

وی افزود: به منظور پیاده سازی هر چه بهتر و بیشتر این طرح مردمی در سطح محلات منطقه۲۲ تمامی همه مسئولان و دست اندرکاران حوزه شهری منطقه بخصوص در نواحی تمام توان خود را در محلات برای اجرای کیفی این طرح بکار گرفته تا با افزایش مشارکت پذیری در این طرح تحقق توسعه و آبادانی و بهبود کیفیت زندگی را در این منطقه شاهد باشیم.

معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی منطقه ۲۲ اذعان کرد: خوشبختانه با ارتقای آگاهی شهروندان و بالا رفتن دانش آنها درخصوص این طرح به همان اندازه میزان مشارکت و مساعدتشان با مدیران شهری خود بالا رفته و آنها با شرکت در طرح من شهردارم ۲ برای آینده شهر خود کوشش می کنند.

انتهای پیام//

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: 46948

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 4 =