آیین سپاس از شهین نجف‌زاده؛ بانوی صداپیشه در کوشک باغ هنر

کوشک باغ هنر واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با همکاری نوین کتاب و کانون صدای تازه، آیین سپاس از بانوی صدا پیشه، شهین نجف‌زاده را در روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ برگزار کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ مراسم بزرگداشت شهین نجف‌زاده با اجرای منصور ضابطیان و حضور برخی از اساتید و چهره‌های شناخته شده در عرصه هنر بازیگری، نویسندگی و صداپیشگی از ساعت ۱۷ روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

در این بزرگداشت اکبر زنجان‌پور، بهزاد فراهانی، هوشنگ مرادی کرمانی، میکائیل شهرستانی و فاطمه محمدی مدیر انتشارات نوین‌ کتاب به سخنرانی و تقدیر از بانوی صدا پیشه پرداختند. ضمن آنکه پیام دهکردی، بازیگر سینما و تئاتر و صداپیشه در پیام تصویری به تقدیر و تشکر از برگزاری چنین آیینی برای شهین نجف‌زاده پرداخت.در پایان مراسم نیز از سوی فعالان عرصه هنر لوح و هدایای نفیسی به پاس سال‌ها فعالیت شهین نجف‌زاده تقدیم وی گردید.

گفتنی است شهین نجف‌زاده بازیگر و صداپیشه پیشکسوتی است که با بیش از سه دهه فعالیت به همراه همسرش محسن شاه ابراهیمی در عرصه تلویزیون، تئاتر، سینما، رادیو و کتاب گویا فعالیت داشته‌اند و  آیین گرامیداشتی به پاس آثار ماندگار این صداپیشه در کوشک باغ هنر برگزار شد.

انتهای پیام/ 

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
کد خبر: 46951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =