کشف سالانه هزار تن موادمخدر/ همه دستگاه‌های متولی با پلیس همکاری کنند تا اقدامات ابتر نماند

فرمانده پلیس فاتب با بیان اینکه در سال ۷۰۰ تا هزار تن مواد مخدر کشف می شود، گفت: مردم فایده این کار را حس نمی کنند چرا که اقدامات ابتر است و چرخه مبارزه با مواد مخدر و کاهش آسیب‌ها کامل نیست.

به گزارش خبرنگار شهر، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده پلیس فاتب در نشست تبیین طرح های مدیریت آسیب های اجتماعی کلان‌شهر تهران که عصر امروز - چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲- با حضور مدیران شهری و مسئولان دستگاه های مرتبط در فرهنگسرای بهمن در منطقه ۱۶ برگزار شد، اظهار کرد: هر جایی که صحبت از سرقت و سارق و موضوع آسیب های خیابانی می‌شود، صحبت از پلیس به میان می آید، در صورتی که مجموعه های مختلفی مسئولیت دارند تا ماموریت انجام و به سرانجام برسد و پلیس یکی از این مجموعه هاست.

وی افزود: در سال ۷۰۰ تا هزار تن مواد مخدر کشف می شود، مردم فایده این کار را حس نمی کنند چرا که نبودن مواد مخدر را در نبود معتاد و توزیع کننده مواد در محلات می بینند، در واقع اقدامات ابتر است و چرخه کامل نیست.

سردار محمدیان همچنین گفت: در بحث پاکسازی معابر، جمع آوری و انتقال معتادان متجاهر برای نگهداری و تحویل مراجع دادن وظیفه ما است و مراحل بعد از آن یعنی بازپروری و برگرداندن آن ها به اجتماع وظیفه ما نیست و بر همین اساس خداوند را شاکریم که رئیس جمهور به این موضوع توجه کرد و چارچوب تشکیلاتی آن را به‌وجود آورد تا مردم دغدغه مقطعی بودن کارها را نداشته باشند و همه دستگاه ها در کنار هم کارها را پیش ببرند تا آثار و نتایج آن را در قالب پاک شدن چهره شهر  ببینند.

فرمانده پلیس فاتب در پایان عنوان کرد: امیدواریم سایر دستگاه ها با ما همکاری و کمک کنند تا این چرخه را تکمیل کنیم تا به کمک هم نسبت به حذف کامل آسیب های اجتماعی اقدام کنیم و شاهد شهری عاری از اعتیاد و دیگر پلشتی ها باشیم.

انتهای پیام/

    

۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
کد خبر: 46970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 6 =