حضور ۱۲هزار شهروند تهرانی در برنامه «به وقت عاشقی؛ یک و بیست دقیقه»

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران گفت: «به وقت عاشقی» برگرفته از زمان و نحوه شهادت حاج قاسم سلیمانی است که  با حضور ۱۲ هزار نفر از نخبگان، ورزشکاران و چهره‌های سیاسی و اجتماعی مناطق مختلف شهر تهران در سراسرنمای مقاومت شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار شهر؛ امیر قاسمی رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران پیرامون برگزاری مراسم به وقت عاشقی گفت: به وقت عاشقی، یک و بیست دقیقه، برگرفته از زمان و نحوه ی شهادت حاج قاسم سلیمانی است که  با حضور ۱۲ هزار نفر از نخبگان و ورزشکاران و چهره های سیاسی و اجتماعی مناطق مختلف شهر تهران در سراسرنمای مقاومت شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

وی افزود: در مراسم به وقت عاشقی یک و بیست دقیقه، هدف گذاری شده است که  ۱۲ هزار نفر از ۳۵۲ محله شهر تهران در مجوعه سراسرنمای مقاومت حاج قاسم سلیمانی شرکت کنند.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران با اشاره به این موضوع که ۱۲ هزار نفر از شهروندان برای دیدن یکی از دستاوردهای کشورمان به مجموعه سراسر نمای مقاومت حاج قاسم سلیمانی می‌آیند و بازدید می‌کنند، گفت: در سراسر نمای مقاومت حاج قاسم سلیمانی وقایع خرمشهر، ایام دفاع مقدس و اتفاقات سوریه برای عموم افراد قابل لمس و دیدن است.

انتهای پیام/

۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: 46976

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 10 =