تاکنون چند واحد در مسیر فرآیند پروانه قرار گرفته است؟

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: برای ۱۷۰هزار واحد از تفاهمنامه‌های قرارگاه جهادی مسکن پرونده تشکیل شده است.

سید مهدی هدایت، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد قرارگاه جهادی مسکن اظهار کرد: در قرارگاه جهادی مسکن حدود ۵۰۰هزار واحد با مجموعه ‌های مختلفی که در شهر تهران ظرفیت زمین داشتند، تفاهمنامه امضا شده است. امضای تفاهمنامه به این معنا نیست که حتما منجر به قرارداد و ساخت شود، چون مسیری وجود دارد که باید طی شود و در نهایت منجر به پروژه می شود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان اینکه این ۵۰۰هزار واحد با مجموعه های نظامی، شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تفاهم شده است، گفت: بعد از امضای تفاهمنامه، کارگروه‌های مختلف اراضی را بررسی می‌کنند تا موضوعات حقوقی و شهرسازی نداشته باشند.

وی ادامه داد: هدف ما این نیست تا به هر قیمتی در شهر تهران مسکن تولید کنیم، هدف ما این است که تمام طرح های بالادستی و موضوعات شهرسازی در عملیاتی کردن این تفاهمنامه ها مد نظر قرار بگیرد. با درنظر گرفتن این موارد تاکنون حدود ۱۷۰هزار واحد از تفاهمنامه ها در مسیر فرآیند پروانه قرار گرفته است، یعنی تشکیل پرونده شده است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ما به دنبال تغییر کاربری پهنه سبز شهر نیستیم، گفت: از ۵۰۰هزار واحد مسکن، برای ۱۷۰ هزار واحد تشکیل پرونده شده است و ۳۳۰هزار  واحد دیگر هم موضوعات حقوقی و ثبتی داشتند و یا در پهنه‌هایی قرار داشتند که ورود ما میسر نبوده است.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 47019

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =