معابر محلی منطقه ۲۲ نونوار می‌شوند

سرپرست فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ از تداوم نهضت آسفالت در این منطقه و انجام پیگیری‌ها در خصوص احداث و تکمیل معابر محلی و اتمام عملیات تراش و روکش آسفالت این معابر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ سیدفرهاد خدابخشی با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان پهنه شمال غربی شهر تهران در حوزه‌ های مختلف گفت: اولویت اقدامات در غربی‌ترین محلات منطقه در حوزه عمرانی، براساس درخواست‌های شهروندان برنامه‌ریزی شده و طی بازدیدهای صورت گرفته، مسائل و چالش‌های این محلات جمع‌بندی و در اسرع وقت رسیدگی و در راستای ارتقا کمیت و کیفیت خدمات‌رسانی در حوزه عمرانی، عملیات آسفالت ریزی در معابر ارتباطی سطح منطقه با جدیت دنبال می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ افزود: به جهت تکمیل و تجهیز زیر ساخت‌های لازم در خصوص دسترسی بهتر و راحت‌تر ساکنین به تمامی نقاط شهر تهران از طریق توسعه راه‌های مواصلاتی و با عنایت به تدابیر شهردار تهران مبنی بر بهسازی و ترمیم آسفالت معابر محلی و بزرگراهی شهر تهران و در راستای تحقق یکی از درخواست های مهم شهروندان در خصوص نوسازی آسفالت معابر عملیات احداث و تکمیل معبر نسیم ۱۸ و فرعی های منشعب از آن انجام شد.

فرداد عدالتخواه نیز در این رابطه نیز اعلام کرد: با توجه به درخواست شهروندان و همچنین نظر کارشناسان معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه عملیات احداث و تکمیل معبر نسیم ۱۸ و فرعی های منشعب از نسیم ۱۸ مورد اجرا قرار گرفت. احداث و تکمیل این معبر با ۳۶۰ تن آسفالت در مساحتی بالغ بر دو هزار و ۳۵۰ مترمربع صورت گرفت.

انتهای پیام/

۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
کد خبر: 47033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 9 =