بسکتبال و والیبال قهرمان‌شهر ۲ منطقه ۱۱ به ایستگاه پایانی رسید

شهردار منطقه ۱۱ از برپایی مسابقات بسکتبال و والیبال دور منطقه‌ای قهرمان شهر ۲ (ویژه آقایان) در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به برگزاری دور منطقه‌ای قهرمان شهر ۲ در این منطقه گفت: مسابقات بسکتبال قهرمان شهر ۲، دور منطقه‌ای در محلات ۱۷ گانه منطقه ۱۱ در رده سنی زیر ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در واپسین روزهای پاییز از ساعت ۸ صبح در مجموعه ورزشی شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

موسوی همچنین از برگزاری مسابقات والیبال قهرمان شهر ۲ در این منطقه خبر داد و افزود: این مسابقات نیز برای افراد زیر ۱۸ سال محلات ۱۷گانه منطقه ۱۱ در مجموعه ورزشی شهرداری این منطقه با حضور ۱۷ به اجرا درآمد.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز دراین‌باره توضیح داد: در پایان مسابقات بسکتبال در رده سنی زیر ۱۸ سال، محله فروزش به مقام قهرمانی و تیم محله امیریه به مقام دوم و تیم محله جمهوری به مقام سوم نایل شدند.

عموزاده افزود: در رده سنی بالای ۱۸ سال، تیم محله سلامت به مقام اول و تیم محله منیریه به مقام دوم و تیم محله آگاهی به مقام سوم نایل شدند که به نفرات برتر مسابقات جوایز نقدی، حکم قهرمانی و مدال تعلق گرفت.

وی در مورد مسابقات والیبال قهرمان شهر ۲ دور منطقه ای نیز بیان کرد: در در پایان مسابقات والیبال زیر ۱۸ سال محلات ۱۷گانه منطقه ۱۱، تیم محله هلال‌احمر اول و تیم محله امیریه دوم و تیم محله منیریه به مقام سوم مسابقات دست یافتند و این مسابقات با حضور آقای جوزایی از رؤسای سازمان ورزش شهرداری تهران برگزار شد.

گفتنی است اختتامیه مسابقات بسکتبال نیز با حضور حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی، رؤسای ادارات اجتماعی و فرهنگی منطقه و مجیدی، نماینده سازمان ورزش شهرداری تهران به اجرا درآمد.

انتهای پیام/

۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
کد خبر: 47046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 10 =