تسهیل دسترسی کارگران پسماند به خدمات بهداشتی و درمان شرکت شهرسالم

در دیدار مدیران عامل شرکت شهرسالم و سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران راه‌های تسهیل دسترسی کارگران این سازمان به خدمات بهداشتی و درمانی بررسی و بر همکاری و هماهنگی طرفین برای رسیدن به این مهم تاکید شد.

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، در ادامه سلسله‌ ملاقات‌های امیر نورمحمدی با روسا و مدیران شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری تهران، وی با رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست دسترسی آسان کارگران پسماند به عنوان یکی از آسیب‌پذیرترین بخش‌های شهرداری تهران به خدمات بهداشتی و درمانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همکاری دو نهاد در راستای استقرار یک تیم سیار پایش سلامت شرکت شهر سالم در محل سازمان مدیریت پسماند، واکسینه کردن کارگران این سازمان در برابر بیماری‌های شایع در این شغل، برگزاری دوره‌های آموزش خودمراقبتی برای کارگران و خرید یک دستگاه آمبولانس ویژه کارگران پسماند آنها ازجمله مصوبات این جلسه بود.

همچنین مقرر شد طرفین امکان صدور کارت درمان جهت استفاده کارگران پسماند از خدمات درمانگاه‌های شرکت شهر سالم، بیمه تکمیلی برای کارکنان این سازمان و راه‌اندازی یک مرکز درمانی یا پایگاه اورژانس و فوریت‌های پزشکی در محل سازمان مدیریت پسماند شهرداری را بررسی کنند.

انتهای پیام/

۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰
کد خبر: 47050

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =