ضرورت رفع مشکل دسترسی به حمل و نقل عمومی در محدوده مرکز درمانی فیروزآبادی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: حمل و نقل عمومی در محدوده مرکز درمانی فیروزآبادی دچار مشکل شده که باعث اتلاف هزینه و وقت شهروندان شده است.

به گزارش خبرنگار شهر، احمد صادقی در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه مسیر دسترسی شهروندان به حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و مرکز درمانی فیروزآبادی با مشکل مواجه شده است، اظهار کرد: حمل و نقل عمومی در این محدوده به دلیل برچیده شدن ایستگاه های تاکسی و اتوبوس آسیب دیدند و باعث اتلاف هزینه و وقت شهروندان شده است.

وی افزود: بسته شدن خیابان ۲۴ متری شهید بیات، باعث محدود شدن سرعت خودروهای آتش نشانی و اورژانس شده در حالی که نیاز به تردد سریع خودروهای اورژانس برای انتقال بیماران به بیمارستان فیروزآبادی و همچنین تردد خودروهای آتش نشانی در این محدوده ضروری است.

صادقی با بیان اینکه فضای نشیمن ایجاد شده باعث تجمع دست فروشان، کارگران روزمزد و معتادان ولگرد شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم این نکات مورد توجه قرار بگیرد. با وجود پیگیری ها از سازمان زیباسازی و منطقه ۲۰ هنوز اتفاقی درخصوص پیاده راه حضرت عبدالعظیم(ع) اتفاق نیفتاده است.

انتهای پیام/

۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
کد خبر: 47059

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =