برخورد تریلر کمپرسی با عرشه پل

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از برخورد تریلر کمپرسی با عرشه پل در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان،مقابل محله آزادگان خبرداد.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر در مورد حادثه بامداد امروز اظهار کرد: ساعت۳:۳۶ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه برخورد یک دستگاه تریلر کمپرسی با عرشه پل عابر پیاده به آدرس غرب به شرق بزرگراه آزادگان،مقابل محله آزادگان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله ۲ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام می‌شوند.

وی افزود: آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده می‌کنند که یک دستگاه تریلر ۱۸چرخ کمپرسی که خالی از بار بوده به علت باز بدون کمپرس قسمت عقب در لاین خودرو، قسمت کمپرس با عرشه پل برخورد می‌کند و خسارت‌هایی به عرشه پل وارد می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به اینکه ایمنی سازی‌های لازم در محل حادثه انجام شده و مسیرحادثه مسدود می‌شود،گفت: با حضور یک دستگاه جرثقیل تریلر از محل حادثه خارج می‌شود.

وی تاکید کرد: شدت حادثه به حدی شدید بود که قسمت کشنده تریلر از قسمت تریلی عقب خارج شده بود، اما خوشبختانه حادثه مصدوم نداشت.

سید جلال ملکی در پایان خاطرنشان کرد: در ساعت ۶:۳۷ عملیات آتش نشانان به پایان رسید و محل برای ایمن سازی کامل و مرمت پل، تحویل عوامل شهرداری و پلیس راهور شد. مسیر هم بازگشایی و ترافیک به حالت عادی بازگشت. عوامل سازمان مدیریت بحران، شهرداری منطقه و پلیس راهور در محل حادثه حضور داشتند.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۳
کد خبر: 47108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =