استقبال ۳۱ هزار نفری شهروندان منطقه۶ از مسابقات قهرمان‌شهر

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۶ از استقبال پرشور شهروندان این منطقه از مسابقات قهرمان شهر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶، مهدی بصیری معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه اظهار کرد: مسابقات قهرمان شهر دو با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان از ابتدای خرداد ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان در ۱۰ رشته ورزشی، در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: این رویداد بزرگ ورزشی با استقبال بی نظیر و با ثبت نام بیش از ٣١هزار نفری شهروندان آغاز و در دور اول این مسابقات به صورت محله ای برگزار و نفرات، تیم های برتر آبان ماه و آذرماه سالجاری در دور منطقه ای باهم به رقابت پرداختند.

بصیری بیان کرد: برای برگزاری این مسابقات از ظرفیت های منطقه استفاده شد و رقابت ها در مجموعه های ورزشی شهدای کردستان، جهان آرا، الزهرا (س)، والفجر، زمین چمن ها، بوستان ها و مساجد سطح منطقه و… با مشارکت محلات ١٤گانه برگزارشد.

معاون شهردار منطقه۶ یادآور شد: قطعاً این رقابت ها در ارتقاء ارتباطات اجتماعی شهروندان، استعداد یابی، بالا بردن روحیه نشاط، شادابی و سلامتی افراد جامعه تاثیرگذار خواهد بود و نفرات و تیم های برتر دور منطقه ای این رقابت ها به مسابقات فرامنطقه ای اعزام می شوند که از اواسط دیماه ١٤٠٢ در پایتخت کلید خواهد خورد.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 47132

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =