دعوت از شهروندان منطقه ۶ در روزهای پایانی طرح "من شهردارم"

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی منطقه۶ گفت: در روزهای پایانی طرح "من شهردارم" ۱۳۰ سفیر منطقه ۶ به صورت چهره به چهره ضمن تبیین دقیق نتایج اجرای طرح من شهردارم از آنها برای مشارکت در طرح دعوت می‌کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۶؛ سید مجتبی کساییان معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی این منطقه با اشاره به فعالیت سفیران در محلات گفت: طرح «من شهردارم» فرصتی هیجان انگیز برای شهروندان است تا نظرات و ایده های خود را در کوچه، محله و منطقه ای که در آن ساکن هستند اجرا کنند.

معاون شهردار منطقه افزود: در روزهای پایانی این طرح، سفیران منطقه شش که ۳۰ درصد آنها را گروه های مشارکتی مردمی تشکیل می دهند با حضور میدانی در اماکن و فضاهای عمومی، تلاش می کنند ضمن تبیین دقیق نتایج دوره اول طرح من شهردارم آنها را به مشارکت دوباره در بودجه ریزی مشارکتی تشویق و ترغیب کنند.

کساییان ادامه داد: در این طرح مشارکتی که پارسال در شهر تهران اجرا شد، شهروندان منطقه، ۴۵ پروژه شهری را برای اجرا در منطقه خود انتخاب کردند که ۷۰ درصد این پروژه‌ها به مرحله اجرا رسیده که این عدد و میزان پیشرفت در اجرا یک دستاورد بزرگ هم برای شهرداری و هم برای شهروندان محسوب می شود.

وی در پایان از شهروندان دعوت کرد تا با مراجعه به آدرس https://manshahrdaram.tehran.ir پروژه های مورد نظر خود را در طرح "من شهردارم ۲" انتخاب کنند.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
کد خبر: 47134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =