رئیس اداره برنامه و بودجه معاونت شهرسازی و معماری منصوب شد

گودرز فریدونی طی حکمی از سوی مدیر کل برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران به عنوان "رئیس اداره برنامه و بودجه" این معاونت منصوب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، سید سعید علوی با صدور حکمی، گودرز فریدونی را به عنوان " رئیس اداره برنامه و بودجه معاونت شهرسازی و معماری" منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

با عنایت به پیشنهاد معاون محترم برنامه ریزی اداره کل و همچنین نظر به شایستگی، تجارب و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به سمت "رئیس اداره برنامه و بودجه" منصوب می شوید.

امید است با استعانت از پروردگار یکتا و در سایه عنایات حضرت ولیعصر (عج) در راستای تحقق چشم انداز «تهران؛ شهر تلاش و سر زندگی» با اتکا به اسناد بالادستی و با بهره گیری از استعداد و توانمندی کارشناسان خدوم اداره کل، نخبگان و ظرفیت های تخصصی در زمینه انجام امور مرتبط با تهیه، تدوین، الویت بندی و پایش برنامه های بلند مدت، میان مدت، سالیانه و عملیاتی، تهیه وکنترل بر تنظیم، تغییر و اصلاح بودجه سالیانه واحدهای تابعه، سازمان و شرکت وابسته و همچنین تدوین درآمد پیشنهادی حوزه معاونت شهرسازی و معماری و ارائه گزارشات مرتبط در راستای پیشبرد اهداف حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.

توفیقات روزافزون شما را در ایفای کامل مسئولیت محوله از خداوند منان مسالت می نمایم.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
کد خبر: 47136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =