صنایع‌دستی و دست‌سازه‌های هنری بانوان در مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) عرضه می‌شود

شهردار منطقه ۱۱ از برپایی نمایشگاه دستاوردهای هنری بانوان کارآفرین در مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) واقع در ضلع جنوبی تئاتر شهر خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با تأکید بر لزوم بسترسازی برای حمایت از کارآفرینان و صاحبان مشاغل خرد گفت: به منظور حمایت از بانوان کارآفرین و زنان سرپرست خانوار، نمایشگاه دست‌آفرین‌های بانوان کارآفرین از ۳ دی ماه در مجتمع فرهنگی ولیعصر (ع) دایر شده است.

حمیدرضا عموزاده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه در این‌ باره توضیح داد: این نمایشگاه با رویکرد ارائه دست‌سازه‌های هنری این بانوان در قالب عرضه صنایع‌دستی، مصنوعات چرم، پوشاک دستبافت، گلیم‌بافی و... برپا شده و هم‌اکنون در حال برگزاری است.

عموزاده همچنین بیان کرد: به منظور مساعدت و توانمندسازی بانوان کارآفرینان و سرپرست خانوار، هم‌زمان با شب یلدا نیز نمایشگاهی با حضور بانوان هنرمند در میدان راه‌آهن برپا شد که با استقبال شهروندان روبه‌رو شد.

گفتنی است نمایشگاه دستاوردهای هنری بانوان از ۳ دی ماه به مدت یک هفته در ضلع جنوبی تئاتر شهر، مجتمع فرهنگی ولیعصر (عج) میزبان علاقه‌مندان به این قبیل آثار هنری است.

انتهای پیام/

۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 47148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =